phnx85 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har problemer med å spille av SVCD, dette gjelder spesielt hvis jeg mounter en SVCD i Deamon Tools. Jeg bruker WinDVD til å spille av SVCD. Når jeg mounter image så auto-kjører ikke WinDVD filmen som hvis jeg hadde spilt av en DVD-plate, så jeg må finne frem til video fila som ligger på plata og spille den av manuelt. Når jeg gjør dette så låser som regel Windows Utforsker seg og det går et par minutter før filmen spilles av. Jeg tenkte det var noe galt med WinDVD så jeg lastet ned mpeg-2 codec til Windows Media Player, men dette fungerte ikke. Jeg får ikke til å spille av SVCD i Media Player. Hva kan være galt siden maskinen blir "galt" når jeg skal spille av SVCD og hvorfor får jeg ikke til å spille av SVCD i WMP? Jeg kjører Windows 2000 SP4 Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ingen av mine SVCD plater autostarter slik som en DVD plate gjør (den gjør selvfølgelig det i en vanlig DVD spiller). Så det er nok ikke meningen heller. Jeg må også hente ut fila for å få kjørt den. Noe jeg har merket er at SVCD filmer er ganske tunge å kjøre. Det tar ikke så lang tid å starte avspillingen hos meg, men det krever en del ressurser å spille av filmen. Har du prøvd metoden med å finne filen og dra den over i "avspillingsvinduet" til WinDVD? SVCD filer kan være ganske vanskelige å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå