Olav Leistad Hove Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Oversvømmelse i Ystad! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hei, Olav. Fantastisk godt utført, - jeg så på bildet flere ganger i miniatyr, og registrerte at det var oversvømmelse i Ystad ! Miniatyrbildet vakte liten interesse, men dette bildet med tekst,- fy flate !!! :). Virkelig imponerende, Olav ! (Hvordan skal jeg nå forholde meg til uværsbilder i media ?). Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Du sier noe Albert. En skal sannelig ikke tro på alt det en ser. Heller ikke her på Akam... men jeg må innrømme at det er utrolig moro å pynte litt på virkeligheten. Og som vanlig, hvis det vanker ytterligere noen hallitrær så skal du få vite hemmeligheten Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Du sier noe Albert. En skal sannelig ikke tro på alt det en ser. Heller ikke her på Akam... men jeg må innrømme at det er utrolig moro å pynte litt på virkeligheten. Og som vanlig, hvis det vanker ytterligere noen hallitrær så skal du få vite hemmeligheten Hilsen Olav Hei, Olav. Da er vi enige, - igjen ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg