NikkaYoichi Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Han synes som sagt det er helt riktig å bidra, og jeg er glad for at han har den moralen han har. Det kommer vel av den oppdragelsen han har fått. Parenting, you are doing it right! Godt å se at det ordnet seg for dere og at det ikke ble noe leven i heimen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Så glad jeg ble når jeg ser alt ordnet seg her, har ikke sett tråden på lenge så fikk ikke med meg før nå det var ordna. Betale husleie er første skritt i voksen uanstendig alder:) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Eller anstendig voksen alder? Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Synes det er bare greit at ungdom som er over 18, bor hjemme og har jobb bidrar til å betale litt av utgiftene. Skal jo hjelpe familien liksom. Man er jo familie og da går pengene på å gjøre familie felleskapet bedre. Endret 3. juni 2014 av MoonLight Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Synes det er bare greit at ungdom som er over 18, bor hjemme og har jobb bidrar til å betale litt av utgiftene. Skal jo hjelpe familien liksom. Man er jo familie og da går pengene på å gjøre familie felleskapet bedre. Og man slipper jo med å kjøpe egen mat, betale strøm regning eller vaske klær så da er det det minste man kan gjøre å bidra litt Eller anstendig voksen alder? Ja voksen alder da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå