Mattilbud Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hei!Vi har utviklet applikasjonen Mattilbud (www.mattilbud.com) til iOS og Android.Konseptet er: Finn alle matvaretilbud på alle matbutikker i hele Norge. Vi ønsker å forbedre konseptet, og vi lurer på et par ting hva vi kan gjøre bedre. 1) Enkelheten i applikasjonen. Vi føler at det skal være veldig enkelt, dvs ikke diverse tillegsfunksjoner som kan virke stressende å bruke. Hvordan synes dere at det ser ut idag? 2) Det å søke på diverse varer kan være nyttig. Dette krever en god overhaling av tjenesten idag. Hva tenker dere om dette? Tusen takk for eventuelle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har faktisk lett etter denne app'en. Prøvde en tidligere version av Mattilbud på en annen rom og telefon, men etter en fabrikkgjennoppretting hadde jeg helt glemt av navn og utvikler. Godt å se at den dukker opp her. Første kommentarer: - Settings fungerer ikke: Når jeg trykker på overflow-knappen i Informasjon og velger Settings skjer det ingenting (Nexus 5, 4.4). - Precaching: Mulighet for precaching av valgte butikker (når settings fungerer) - UI-avvik: App reflektererer ikke opplastede bilder på Google Play (grønn + manglende sidebar) Lenke til kommentar
rullestol Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Takk for en flott applikasjon, bruker denne som student daglig (Android) . Har ikke lagt merke til noen spesielle bugs, har dog noen ideer: -Innebygd kartfunksjon hvor man kan se ulike butikker i nærområdet, se åpningstider og evt. sette som favoritt -Mulighet for å legge inn butikkkjeder som favoritt, hvorpå man får en notifikasjon når ny(e) tilbudsaviser er tilgjengelige, og evt. kan lese disse som en lang samlet avis. -Zoom funksjon for telefoner med mindre/lavoppløste skjermer? -Søk på diverse varer er genialt, men det hørtes strevsomt ut å implementere hvis det ikke finnes en slags database (?) til hver kjede som man hele tiden kan hente oppdaterte priser fra. Uansett, en slik funksjon hadde blitt helt killer! Til sist, dere burde gå hardt ut å markedsføre appen, alle med smarttelefon burde kunne finne denne appen svært nyttig! Lenke til kommentar
Mattilbud Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Takk for fine tilbakemeldinger! AndrèFronDrei : Jeg skal ta dette opp med androidutvikleren vår rullestol: Fine forslag du kommer med. Vi har vurdert en del av dette, men vi vil være veldig sikre på at det ikke blir for mye å gjøre for en bruker, da vi tror at så lett som mulig er det beste Ang. markedsføring: Vi begynner med å kjøre på skikkelig nå ! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Sortere butikker med vanlig ios sortering. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 -Zoom funksjon for telefoner med mindre/lavoppløste skjermer? Dobbeltrykk zoomer. Hvorfor må appen ha tillatelse til å starte ved oppstart av telefonen? Lenke til kommentar
Mattilbud Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Dobbeltrykk zoomer. Hvorfor må appen ha tillatelse til å starte ved oppstart av telefonen? Hei! Ang dobbeltrykk zoom: Dette var det på android helt til den nyeste oppdateringen av android-OS kom ut, så det drives med å ordnes opp i nå På iOS har vi hatt annen type zoom, og er enig at vi bør kjøre dobbeltrykk zoomer da det er mye mer brukervennlig. Ang tillatelse til å starte app ved oppstart: Dette har vært et problem vi har hørt fra en annen også, men ikke opplevd selv. Skal ta dette videre til android-utvikleren Takk for gode tips og tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Dobbeltrykk zoomer. Hvorfor må appen ha tillatelse til å starte ved oppstart av telefonen? For litt siden fikk jeg en notification, som sa omtrent: "nå er ukens Mattilbud oppdatert". Regner med det er derfor den tillatelsen trengs, for å kunne si ifra når tilbudene er oppdatert. Men apropos forslag, hva med å gjøre det mulig å endre rekkefølgen på butikkene, og også skjule enkelte butikker som ikke finnes i nærheten? Angående rullestol's forslag, så har Posten en database over tilbud, men det er minimalt med mat-relaterte tilbud der. Søk f.eks. etter "ved". Endret 8. desember 2013 av NothingForever Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Regner med det er derfor den tillatelsen trengs, for å kunne si ifra når tilbudene er oppdatert. Det skal ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
Mattilbud Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 For litt siden fikk jeg en notification, som sa omtrent: "nå er ukens Mattilbud oppdatert". Regner med det er derfor den tillatelsen trengs, for å kunne si ifra når tilbudene er oppdatert. Men apropos forslag, hva med å gjøre det mulig å endre rekkefølgen på butikkene, og også skjule enkelte butikker som ikke finnes i nærheten? Angående rullestol's forslag, så har Posten en database over tilbud, men det er minimalt med mat-relaterte tilbud der. Søk f.eks. etter "ved". Hei, og beklager sent svar! Vi driver med dette å kunne endre rekkefølgen på butikkene, og kanskje prøve ut å vise butikker som er innen 10km radius. Ang. notification og tillatelse; der har du helt rett Dette er noe vi jobber med for å forbedre Lenke til kommentar
Mattilbud Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Noen med flere kommentarer? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Akkurat det vil jeg påstå er en dårlig idé, ettersom Norge er fullt av fjorder og fjell. Her jeg bor vil de fleste butikkene som er maks 10 km unna faktisk kreve en 30-45 minutters kjøretur. Så jeg stemmer heller for en egendefinert rekkefølge, hvor man også kan skjule "ubrukte" butikkjeder. Ellers ser det ut som om at alt bildematerialet (altså selve bildene av tilbudene) blir blokkert om man bruker app'en "Adfree Android". Vet ikke om det er utviklerne av den appen som har blitt overivrig med å blokkere, eller om dere bruker en kjent "reklameserver".. For litt siden fikk jeg en notification, som sa omtrent: "nå er ukens Mattilbud oppdatert". Regner med det er derfor den tillatelsen trengs, for å kunne si ifra når tilbudene er oppdatert. Men apropos forslag, hva med å gjøre det mulig å endre rekkefølgen på butikkene, og også skjule enkelte butikker som ikke finnes i nærheten? Angående rullestol's forslag, så har Posten en database over tilbud, men det er minimalt med mat-relaterte tilbud der. Søk f.eks. etter "ved". Hei, og beklager sent svar! Vi driver med dette å kunne endre rekkefølgen på butikkene, og kanskje prøve ut å vise butikker som er innen 10km radius. Ang. notification og tillatelse; der har du helt rett Dette er noe vi jobber med for å forbedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå