Rasmus Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hva skjer hvis jeg bytter min T-bird 900MHz 200FSB med en AMD Athlon XP 2200+ 266FSB 1,8GHz. Hovedkortet er 200FSB.(ABIT KT7-RAID) kan jeg få kjørt den nye cpu'en på 1,8GHz da? Vil ting i det heletatt passe? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei, den vil ikke passe. Du kan lese om om kortet ditt på Abit sin hjemmeside. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 jeg sjekket litt her jeg. http://www.abit.com.tw/page/en/motherboard...ODINFO=Overview tror den støtter max t-bird 1,4 Support AMD 1.4GHz(133)CPU. (The bios is for both KT7 and KT7A series, but this enhancement is for KT7A/KT7A-RAID series only) Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 bare kt7a støtter xp xpuer, og da bare med seneste revisjon av hk..husker ikke hvilke, men vet jeg sjekka dette for lenge siden da xp cpuene kom. Fant ut at mitt hk ikke støttet xp...jeg hadde for gammel revisjon. Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå