OHJohansen Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Sensitiv informasjon om over 77 000 islandske mobilkunder spredt på nett.Flust av personlige opplysninger lekket etter datainnbrudd Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det var en fin illustrasjon må jeg si. Hvor er det dere kjøper bildene deres? Eller lager dere dem selv? Lenke til kommentar
tombayo Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det var en fin illustrasjon må jeg si. Hvor er det dere kjøper bildene deres? Eller lager dere dem selv? Bemerkte meg det samme jeg også, hvorfor i huleste har han på finlandshette? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Illustrasjon, ikke faktisk hendelse. Finlandshetten viser at han er kriminell, og dataskjermen, samt den intense stirringen, illustrerer at det er kriminalitet man bruker datamaskin til. At bildet ikke viser fremgangsmåte er ingen krise, siden det heller ikke er hensikten med denne artikkelen. SÅNN! Da håper jeg denne diskusjonen kan legges død. Bildet er forøvrig hentet fra Shutterstock, som det så fint står i bildeteksten. 6 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Illustrasjon, ikke faktisk hendelse. Finlandshetten viser at han er kriminell, og dataskjermen, samt den intense stirringen, illustrerer at det er kriminalitet man bruker datamaskin til. At bildet ikke viser fremgangsmåte er ingen krise, siden det heller ikke er hensikten med denne artikkelen. SÅNN! Da håper jeg denne diskusjonen kan legges død. Bildet er forøvrig hentet fra Shutterstock, som det så fint står i bildeteksten. Det var ikke lagt opp til noe diskusjon, jeg lurer faktisk på om de har kjøpt bildet eller produserer de selv. Lurer fordi det var utrolig dårlig shoppa skjermbilde, og lurte på om de kjøpte det slik eller om det var de som la det på. Men ser nå at det står shuttersock der og at de sikkert har tatt det derifra. Men til fremtiden kanskje de bør produsere noe selv eller kjøpe noe av kvalitet. Endret 2. desember 2013 av Rudde93 Lenke til kommentar
Xeesi Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Drittnyhet. Hadde vært mye morsommere om det var Telenor og meldinger mellom norske politikere ^^ Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det var en fin illustrasjon må jeg si. Hvor er det dere kjøper bildene deres? Eller lager dere dem selv? Bemerkte meg det samme jeg også, hvorfor i huleste har han på finlandshette? Fordi det er Island. ?_? Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Drittnyhet. Hadde vært mye morsommere om det var Telenor og meldinger mellom norske politikere ^^ Hadde det egentlig det? Erna: "Hei Jens, BOHICA. Bless America" Jens: "Ja <33 USA <33 PS: Husk på å sleng opp bomringer -- selvom vi lovet at de skulle forsvinne" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå