exitboy Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Heisann Har problemer med at jeg ikke får GPS-en / navigasjonen til å virke på min telefon. Har skrudd på alt av "plasseringstjenester" under innstillinger. Skjermen er fått seg en kakk nede i venstre hjørne, så glasset er sprukket litt, men det kan vel ikke spille inn? Håper noen har et svar på problemet På forhånd takk! Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Har du prøvd å stå ute med GPS'en på? Hvilke apps bruker du når du skal navigere? Du kan laste ned GPS TEST apps for å teste om du får inn signaler/posisjon. Endret 3. desember 2013 av nKyb Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Den enkleste måten å sjekke om GPS er påslått, er ved å dra ned menyen fra toppen av skjermen. Opplevde en gang på den gamle S2'en min at det ikke virket selv om den var påslått, men etter en omstart av telefonen virket det som normalt igjen. Lenke til kommentar
exitboy Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Har du prøvd å stå ute med GPS'en på? Hvilke apps bruker du når du skal navigere? Du kan laste ned GPS TEST apps for å teste om du får inn signaler/posisjon. Har lastet den ned no og prøvd. Men virker ikkje som den virker nei. Lyser et gult lys oppe til venstre ved siden av "GPS on" Har også prøvd å re-startet telefonen ja. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har lastet den ned no og prøvd. Men virker ikkje som den virker nei. Lyser et gult lys oppe til venstre ved siden av "GPS on" Har også prøvd å re-startet telefonen ja. Er du ute eller i nærheten av et vindu når du prøver? GPS virker ikke uten at antenna ser satelittene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå