Faaensoldemor Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg prøver å finne ut hvilke alpinski jeg har, men det ser ut til å være litt vanskeligere enn jeg hadde trodd. Den eneste informasjonen jeg klarer å se på selve skien er at merket er K2. Jeg kjøpte de på parkogpudder.no, men er litt usikker på hvilken sesong det er snakk om, men er mellom 2 og 4 år gammel, og i butikken har de kun årets modeller. Mener å huske at det kaltes parkski når jeg kjøpte de, men er ikke bombesikker. Skien er hvit og svart med en slags "tegneserie-aktig"-look, og den er lilla under. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har du et bilde av skien? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kan det være K2 Press? Mener å huske den var lilla under for noen år siden. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Kan det være K2 Press? Mener å huske den var lilla under for noen år siden. Tusen takk! Er K2 Press 2010 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå