Christopher Almquist Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hei! Jeg lurer på om det er noen her inne som har erfaring med hårtransplantasjon fra MyHairClinic og Dr. Hussain?---> http://www.myhairclinic.com/en/Ikke kommenter denne tråden dersom du ikke har noe håndfast å vise til, eller bare reklamerer for andre bedrifter. Lenke til kommentar
Christopher Almquist Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Ikke? Lenke til kommentar
Pasient1 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg har faktisk gjennomført behandling hos denne klinikken flere ganger, både i Norge og i Pakistan. Denne klinikken og legen anbefales på det sterkeste. Behandlingen er meget profesjonell og resultatet er veldig bra. Når det gjelder behandlingen i Pakistan var jeg først bekymret for sikkerheten, men det er ingen ting å bekymre seg for da klinikken er i veldig sikkert område. I tillegg sørger også klinikken for at alle andre aspekter rundt sikkerheten og oppholdet er godt ivaretatt. Ellers er det alltid mulig å gjennomføre transplantasjonen i Norge også. Uansett sted, så anbefales denne legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå