abooAyoob Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Noen som vet om et nettbrett som kan brukes som helt vanlig ekstern skjerm? Ikke trådløst over wifi altså, men over hdmi eller display port eller noe. Windows rt? Ipad? Android hadde vel vært best mtp pris. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Billigere om du bare kjøper en ekstra skjerm til 1000kr. .får jo en 24" da eller noe i den duren.. Ellers er det mange apper som gjør at du kan bruke nettbrettet (ipad\android) til en ekstern skjerm som fungerer bra. Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Ahh, glemte å nevne at det skal brukes med laptop, og må kunne fraktes med den de appene kobler vel til trådløst over wifi? Det lagger for mye har jeg hørt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ahh, glemte å nevne at det skal brukes med laptop, og må kunne fraktes med den de appene kobler vel til trådløst over wifi? Det lagger for mye har jeg hørt. Hva skal du bruke den andre skjermen til? Jeg satt opp min iPad 1 som ekstra skjerm. fungerte over all forventning. Men du må gjerne betale for en app som faktisk er god nok. Kunne fint se både youtube filmer på den, eller bruke den til div. toolbars i forskjellige programmer. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hva med en slik en: http://www.indiegogo.com/projects/the-if-convertible-by-idealfuture-3-devices-2-screens-1-data-plan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå