Gå til innhold

Msgsrv32

Anbefalte innlegg

Hva er dette?Filen ligger i c:windowssystem

Problemet er at når jeg starter pc`en så står det:Feil i explorer,instaler windows på nytt.

Så trykker jeg Ctrl-alt-delete og da står det msgrv32 (svarer ikke)

Jeg fikk startet maskinen i sikkermodus og etter mye tull fant jeg ut at hvis jeg går inn på msconfig og deaktiverte den statiske vxd eller hva det er for antivirus programmet så starter allt som normalt.Men nå virker jo ikke antivirusen...Er dette et virus eller hva? hjelper det og installere virus programmet på nytt?

Jeg bruker F-Secure antivirus...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høres ut som at du kjører eten: Win 98, 98 SE, ME eller 95, tror det har noe med et messenger program å gjøre. det har ikke noe med MSN messenger å gjøre iallefall, for den er ikke installert som standard i disse Windowsene. jeg tror du allikevel ikke skal slette denne fila, da den ligger i System mappa di.

Lenke til kommentar

tror ikke at det hjelper noe særlig, på skolen min har vi ganske mange maskiner, med både ME, og 98 som det samme skjer på noen ganger,

kanskje du skal sjekke tjenestene på maskina, å nei, msconfig funker ikke der den nei.

jo, hvis du vil ha MSCONFIG fila som gjør at du kan sjekke hvilke program som starter opp når maskina starter så gå til:

http://www2.whidbey.com/djdenham/Msconfig.htm

å last ned msconfig fila for Windows 2000, legg denne på skrivebordet eller hvor du vil, å åpne denne, da ser du hvilke filer eller program som starter når du starter maskina.

veldig enkelt å hvilke tjnester som starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...