ZenCo Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Spørsmål: Eg skal kjøpe meg PS3, og ser at 12 GB Slim er å få billig rundtomkring. Skal vel berre brukast til Fifa og AC. Er nokon grunn til å ikkje kjøpe den? Har søkt ein del på Finn.no, men dei som sel der er jo heilt blåst som trur at dei får seld ein Ps3 til omtrent same pris som når den kom ut. Endret 2. desember 2013 av ZenCo Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg har 120gb-versjonen tror jeg, og jeg irriterer meg støtt og stadig over liten plass til nedlastbare spill, samt spill som må installeres. Men om du ikke har planer om å ha mange spill installert samtidig eller kjøpe digitale spill ser jeg ingen åpenbare problemer med å ha 12gb-versjonen. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Er det ikke sånn at noen spill MÅ installeres før du kan bruke det? Ville tro at 12GB ble noe i minste laget da, krever ikke installasjon en shitlload med GB? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Noen spill må installeres tror jeg, ja. GTA V krever vel nærmere 9gb, som er smertegrensen til en 12gb-maskin. Jeg mener bestemt jeg har vært borti spill som trenger mer plass også, men det er jeg sannelig ikke hundre prosent sikker på akkurat nå. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kjøp en 500gb HDD i tillegg og sett inn den i stedet for 12gb. Enkelt og billig: 1 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Det blir nok berre for Fifa og slikt. Har så mange vener som spelar online, så eg vil ha moglegheiten til å bli med på leiken. Eg har ein Xbox som blir brukt til gromspela som krever plass. Takk for svar! Den siste Pinng var grei å ha i bakhovudet. Det var forøvrig ikkje meininga at dette skulle bli ein eigen tråd, den skulle vere ein post i kafèen. Men men. Endret 2. desember 2013 av ZenCo Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Ein ting til: Eg har ikkje tilgang på nettverkskabel i leiligheita mi, berre wifi. Finst det ein wifimottakar eg kan plugga i? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er innebygget. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Kjempemessig! Då er vel det avsluttande spørsmålet: Er det heilt dust å kjøpe den ny no då det sannsynligvis kjem til å komme ganske mange ps3 på bruktmarkedet no etter PS4 har komme? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Tja, får du den for en 1000-lapp så er det verdt det. https://prisguiden.no/produkt/sony-playstation-3-super-slim-12gb-168713 Endret 2. desember 2013 av Vannlinjen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kjøp en 500gb HDD i tillegg og sett inn den i stedet for 12gb. Enkelt og billig: Må huske å kjøpe harddiskskuffen. Den følger ikke med på 12GB varianten. Men selges som kit ved siden av. 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Kjempemessig! Då er vel det avsluttande spørsmålet: Er det heilt dust å kjøpe den ny no då det sannsynligvis kjem til å komme ganske mange ps3 på bruktmarkedet no etter PS4 har komme? Viss du vil kjøpe en brukt ps3 så bør du kreve kvittering i tilfelle noe skulle gå sundt, men får man dette + en god samling spill til en billig penge så er det absolutt vedt å ta en runde på finn å se om noen som bor i nærheten har en til salgs Du finner kanskje og en brukt med større hdd til en grei pris så slipper du å stresse med utskifting av hdd Endret 3. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 I går skulle eg kjøpe ny kaffitrakter på Elkjøp, og endte opp med å kjøpe både Ps3 Slim og Fifa 14. Ein god dag. Eg ser poenget ditt Leffi, men eg er ikkje så interessert i fleire spel så endte opp med å berre kjøre ein heilt ny. Har uansett nok spel som eg ikkje har fått sett på til Xboxen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå