Gå til innhold

PS3 12GB Slim, nokon grunn til å ikkje kjøpe?


ZenCo

Anbefalte innlegg

Spørsmål: Eg skal kjøpe meg PS3, og ser at 12 GB Slim er å få billig rundtomkring. Skal vel berre brukast til Fifa og AC. Er nokon grunn til å ikkje kjøpe den?

 

Har søkt ein del på Finn.no, men dei som sel der er jo heilt blåst som trur at dei får seld ein Ps3 til omtrent same pris som når den kom ut.

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nok berre for Fifa og slikt. Har så mange vener som spelar online, så eg vil ha moglegheiten til å bli med på leiken. Eg har ein Xbox som blir brukt til gromspela som krever plass. Takk for svar! Den siste Pinng var grei å ha i bakhovudet. :)

 

 

 

Det var forøvrig ikkje meininga at dette skulle bli ein eigen tråd, den skulle vere ein post i kafèen. Men men.

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

Kjempemessig! Då er vel det avsluttande spørsmålet: Er det heilt dust å kjøpe den ny no då det sannsynligvis kjem til å komme ganske mange ps3 på bruktmarkedet no etter PS4 har komme?

Viss du vil kjøpe en brukt ps3 så bør du kreve kvittering i tilfelle noe skulle gå sundt, men får man dette + en god samling spill til en billig penge så er det absolutt vedt å ta en runde på finn å se om noen som bor i nærheten har en til salgs :)

 

Du finner kanskje og en brukt med større hdd til en grei pris så slipper du å stresse med utskifting av hdd

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

I går skulle eg kjøpe ny kaffitrakter på Elkjøp, og endte opp med å kjøpe både Ps3 Slim og Fifa 14. Ein god dag.

 

Eg ser poenget ditt Leffi, men eg er ikkje så interessert i fleire spel så endte opp med å berre kjøre ein heilt ny. Har uansett nok spel som eg ikkje har fått sett på til Xboxen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...