Cuneax Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Desemberlansering for Oppo N1 – også i Norge.Oppo med roterbart kamera snart i salg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Interessant vri på kameraet, men det er kanskje bra om ikke selvportrettene blir alt for skarpe? Vil jo ikke vise frem alt av kviser. Liker også at de tilbyr telefonen med CyanogenMod! nb: Jeg synes dere har bommet på overskriften til artikkelen. "Sjekk denne snurrebassen!" eller "Slik ser fremtidens kameratelefon ut!" hadde nok tiltrukket flere treff. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) http://www.gsmarena.com/oppo_n1-5724.php Ingen 4G å spore der heller. Man kan jo stille litt krav om man har lyst. Siden man må vente og vente på at slike budsjett-varianter skal komme med en del utgaver å velge i, så kan man kanskje like gjerne stille krav om at den skal være fabrikkinnstallert med Android KitKat? Endret 2. desember 2013 av G Lenke til kommentar
fjp Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Gammelt nytt. Nokia N90 kom med roterbart kamera for 8 år siden. Skjermen likeså. Lenke til kommentar
RiskyHome Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Må si jeg gleder meg til denne. Har Oppo Find 5 - og den er jeg veldig fornøyd med, så om denne er enda bedre så er det bare å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg