Cuneax Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ironisk nok mangler det støtte for 3D-avspilling.Nå får du YouTube på Nintendo 3DS Lenke til kommentar
Nekoz Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Eg testa den på lørdag. eg anbefaler den ikkje fordi der er SÅ USTABIL. og kjermen er på oppe er på 320p så kvaliteten er ikkje den beste.(ifølge wikien så er den på 240p men det er touch skjermen's oppløsning) Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Flott. No kan eg lett finne guidar på Youtube viss eg skulle stå fast i eit spel. Appen var ikkje heilt stabil nei. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 " hvor blant annet Netflix befinner seg fra før." Netflix på 3DS? Lenke til kommentar
caspervir Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 " hvor blant annet Netflix befinner seg fra før." Netflix på 3DS? Netflix til 3DS har ikke kommet ut i Norge enda Lenke til kommentar
caspervir Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 "Hvor blant annet Netflix befinner seg fra før" Vi er i Norge nå vet du! Ikke i amerika! Og derfor er det kanskje dumt å skrive det at Natflix befinner seg i e-shopen fra før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg