fa2001 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ser ut som "slutten av november" kom og gikk, og ingen ikke-reference kjølere kom. Vurderer å bestille et standard kort, for det er nå i desember jeg faktisk har litt fritid til å game. PCen brukes til andre ting enn spilling, og lurer på støynivå ved idle. Det er 39--41 dB, men vet ikke hva det vil si.. Hvordan er dette i forhold til feks en 7200 RPM harddisk. Er det noe man hører godt? (Tviler på at noen husker Radeon 6770 ved idle, men hvis noen kan sammenligne hadde det vært vilt bra Hører ikke det kortet) Burde jeg heller gå for GTX780 hvis idle støy er et problem? Bryr meg ikke det grann om 290(x) kjører på 94 grader konstant, så lenge det er stabilt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Idle støy er ikke et problem, det er når du belaster kortet at støyen merkes. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Ok herlig, takk for svar (Edit: har noen lukkede hodetelefoner når jeg spiller, og får satse på at skype o.l. klarer å dempe støy i mic når jeg snakker med de på laget:) Endret 2. desember 2013 av fa2001 Lenke til kommentar
hansi45101 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har r9 290x selv, synes den bråker veldig lite. Hadde gtx 580, og den bråkte mye mer enn r9 290x gjør. Kanskje anmelderne er blitt for kresne på lyd? Fyi, har jeg corsair 650d kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå