Merkeligvei Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg har 5.1 høytalere fra logitech. http://www.logitech.com/no-no/support/234?crid=409&osid=14&bit=64 Nylig oppstod det en feil jeg ikke skjønner noenting av. De fungerer når jeg spiller av youtube klipp, men systemlyder, spotify, sumo og netflix fungerer ikke. Noen som har en teori på hva som kan være galt? På forhånd takk. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvis du har minijack tilkobling til lydkortet så er det ikke høytalerene sin feil. Prøv å reinnstallere lydkort driverene, og eventuelt innstaller en codec pakke og se om det hjelper. Du har vel ikke mutet dem individelle programmene i lyd kontroll panelet ( som ligger i system tray)?? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det er helt klart lydkortet eller software feil, høytaleren funger. Har du litt mer informasjon om selve PCen? Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Lydkortet høytalerne er plugget i er valgt som standard avspillingsenhet? Endret 4. desember 2013 av sindredl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå