Gå til innhold

phone blocker til android med mulighet for å White liste?

kenny28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Byttet nettopp selv til denne her da den gamle jeg brukte hadde for vane og tømme lista jeg hadde med nummere. Den har funksjonaliteten du ønsker så vidt jeg kan se, har bare brukt den i et par dager, så tørr ikke si noe om hvor bra eller dårlig den er, men så lang så bra.

Selv gikk jeg rett på Pro versjonen, uten at jeg egentlig har sjekke forskjellene.

Blacklist Plus (gratis)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vladlee.blacklistplus

Blacklist Plus Pro (24 kr)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vladlee.blacklistplus.pro

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Har ikke testet gratis versjonen, så litt usikker, tipper det er antall numnere man kan legge til som er skiller dem, samt enkelte funksjoner som gjør det enklere og legge til fra anropslogg.

De blokkerte får ikke noe ringesignal, de blir blokkert, så det ringer ikke i det heletatt. (var ikke det litt av poenget? :) ) Men du får en liten notis i toppen av telefonen om at et nummer har blitt blokkert.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Android har innebygget funksjon for å automatisk avvise samtaler fra nummer du legger inn i ei liste, men slik jeg leser spørsmålet så er du ute etter det motsatte? Altså å avvise alle anrop med unntak av de du legger inn?

Det stemmer at jeg ønsker å blokkere alle anrop med unntak av noen, og det funker fint med denne appen ;-)

Lenke til kommentar

Bare midlertidig deaktivere blokkeringen?

Nederst kan du sette opp et tidspunkt for når den skal virke, eller om den skal virke hele tiden, så jeg bare huket av for "Schedule - 00:00 -> 00:00" Så blir det ikke noe tidspunkt den er aktiv på.

Alt dette er vel og bra, men hvordan stopper man appen uten å restarte telefonen.

Eneste som er litt dumt er at de som en blokkererer for først et ring og så et opptatt signal. For de som ringer oppleves det som at jeg avviser samtalen og det er jo litt ufint :-(

Lenke til kommentar

Har ikke helt vært borte i de problem stillingene da jeg hovedsaklig bruker den til og blokkere telefon selgerer, sjefen og andre folk jeg ikke ønsker snakke med, og da bryr jeg meg ikke så mye om de får litt ufin avvisning av samtalen, ei heller har jeg hatt behov for å slå av blokkeringen. Hva mener du med stoppe appen? Slå av blokkeringen?

Tidligere hadde jeg en telefon jeg kun ønske og ringe ut med, men at det ikke skulle være mulig og ringe inn til den, da viderekoblet jeg alle anrop til 99999999 slik at om noen ringte meg, fikk de bare en beskjed om at nummeret ikke var i bruk, eventuelt slått av om man viderekobler til annet nr, men det virker vel ikke for ditt tilfelle om det er enkelte numnere du ønsker slippe igjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...