ttt Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 har nettopp kjøp mx 500 og er kjempe fornøyd men når eg skal spele vice city så kan eg ikkje bruke scroll hjulet til å skifte våpen. har prøvd å forandre på instilingane men eg får det ikkje til å virke. er det noen som veit korleis eg kan få fiksa det? har lagt inn alt av programvare som følgte med musa og har dei innstilingane på standard edit: har og prøvd å bruke scroll i andre spill (raven shield, bf42 secret weapons, cs) men har ikkje fått den til å virke der heller Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Prøv å slett mouseware og bruk de driverne som windows finner fram. Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Last ned nyeste mouseware fra Logitech. Det måtte jeg gjøre før scroll-hjulet fungerte i spill. Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 kan du skift radiokanal med scrollen ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Last ned nyeste mouseware fra Logitech. Det måtte jeg gjøre før scroll-hjulet fungerte i spill. det virka når eg gjorde det ja... takker. men det er utroleg irriterande at det skal vere nødvendig å måtte gjere dette for at ei muss skal virke i eit spill :x Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Anbefaler deg å ikke bruke mouseware driverne. Windows driverne er mye bedre. Lenke til kommentar
furion Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Anbefaler deg å ikke bruke mouseware driverne. Windows driverne er mye bedre. Jeg har en MX500 med SteelPad S3, Men jeg har hatt andre Logitech muser før,å det er absolutt ikke nødvendig å legge in Mouseware, om du gjør det blir du bare plaget med å få elendig "popup" scrollhjul ting om du trykker ned mushjulet etc. Ergo. Mouseware is teh suX! Mvh. Furion ^^ Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Man kan sette knappene til "unassigned" i driveregenskapene. Da slipper man alle problemer med vinduer som popper opp og lignende. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 En viktigere grunn til å ikke installere Mouseware er at musa er mer presis og jevnere med windows driverne. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Last ned nyeste mouseware fra Logitech. Det måtte jeg gjøre før scroll-hjulet fungerte i spill. Jeg har også lastet ned siste driverne og er fornøyd med de Scrollhjulet funker fint som fan, men mouse 3, 4 og 5 funker ikke Noen som vet hvordan man fikser det problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå