AnonymDiskusjon Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg er klar over at hår og andre faktorer påvirker, men har dere noen andre tips? Anonymous poster hash: 07128...522 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Plastisk kirurgi? Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hva mener du med et stygt ansikt? Ligner du på elefantmannen? Mangler du nese? Har du øyne på stilk? Tenna på tørk? I så fall ; plastisk kirurgi Eller lider du av BDD (Body dysmorphic disorder) Da trenger du dyp og intensiv terapi. Bare litt kjedelig? Ny hårsveis. Stygt utseende, hva er det? Spesifiser hva du mener! 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Finnlandshette 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Skal eller kan? Gutt eller jente? Kan ikke forstå at du er så stygg at noe må gjøres Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) I de aller fleste tilfeller: Lær deg å leve med det. Lær deg å elske deg selv for den du er, og ikke for hvordan du ser ut. Få selvtillit. Når du elsker deg selv, og har selvtillit tross ditt ufine ytre, flokker damene til deg uansett. Finnes massevis av ufattelig stygge mannfolk som får damer i flokk etter seg. Endret 2. desember 2013 av Slimda 6 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 The 32 Wittiest Comebacks Of All Time 25. Abraham Lincoln Vs. Stephen Douglas. After Douglas called him “two-faced” during a debate: 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 En av de andre på lista var mindre oppløftende. Som Slimda sier, du må nok bare leve med det, som resten av oss. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Enig med Slimda. Sannsynligvis har dette mer med selvfølelse å gjøre enn faktisk forhold. Uansett, har man et mindre pent ansikt kan man kompensere med en bedre klesstil og en bra kropp. Ren hud er noe man kan få om man ikke alt har det. Som alt nevnt har frisyre utrolig mye å si. Trening er vel generelt bra for det meste? Er du overvektig vil du ofte bli generelt penere, både i ansiktet og ellers på kroppen om du går ned i vekt. Men det var faktisk en jeg leste om på nettet en gang som påsto at han hadde gjort ansiktsøvelser og fått et penere ansikt. Men jeg fant aldri ut av hva slags øvelser det var. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Bli modell! http://www.ugly.org/UGLY-MODELS/ Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Men det var faktisk en jeg leste om på nettet en gang som påsto at han hadde gjort ansiktsøvelser og fått et penere ansikt. Men jeg fant aldri ut av hva slags øvelser det var. Mulig det kan ha vært øvelser for å få avslappet ansiktsmuskulatur. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Du må bare bli vant til det, og ta konsekvensene av det. Ikke mye man får gjort hvis man ikke er millionær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå