Joachim_F Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Flerspillermodifikasjon for det eksplosive spillet får offisiell Steam-lansering.Lyst til å spille Just Cause 2 i flerspiller? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Nice, storkoste meg med spillet og dette kommer til å gi meg enda fler timer med god underholdning 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Snakker vi her om den flerspillermoden som tillater tusenvis av spillere på samme server? For den ser fantastisk ut. Krysser fingrene for tilgjengelighet i Steam Workshop også. 1 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har fulgt med på disse karene i godt over et år nå. Gleder meg! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Prøv og stjele et fly, i dare you, helt umulig, du får 50 stykker etter deg XP Alle står i kø for ta flyene. Noe av det beste jeg har spillet innen multiplayer, hvor det er folk utenfor firma som står bak. Helt sinnssykt bra. Her har GTA 5 noe og lære. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Får vel installere det igjen. Storkoste meg med SP da det kom ut, men ble liggende etter formatering. Fantastisk sandkassespill! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Høres helsikes bra ut! Men er det kun freeroaming, eller kan man faktisk gjøre oppdrag eller objectives? Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Tror at det er races der i det minste. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Høres helsikes bra ut! Men er det kun freeroaming, eller kan man faktisk gjøre oppdrag eller objectives? Det er veldig mange forskjellige modus er, du har destruction derby, race(må beklage så lenge siden de slapp ut test perioden at jeg glemte det meste. Limo race, båt race, og mye annet (som jeg ikke husker) Se denne videoen og ikke si at dette er 100 ganger bedre en Gta 5 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå