Mentor156 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hei hei , jeg er på leit etter et spill som begynner å dra på åra nå , det er i form av half life game grafikkdet jeg husker av spillet var at du var en vitenskapsmann i første person, som skulle løse forskjellige oppgaver Puzzle for å komme seg vidre i spillet.Logoen på dette spillet er kansje det som gir en nøkkel er at den ser ut som en Reactor logo :)sånn lik denne form av en gul svart trekant å tror det kan ha noe forbindelse med "Sierra" games.IDK :SJeg tipper årstallet er snakk mellom 98-2000 tallet , just a guess.Brukt en del til på nette for å finne dette spilletMvh . Steff ;D Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kan tipse om denne tråden som har hjulpet meg mange ganger i å identifisere gamle spill: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1527175 Lenke til kommentar
Danbjo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 du kan jo gå over listen over sierra spill her http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Sierra_Entertainment_video_games se om det er noe som kjent ut Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Gunman Chronicles? Evil Genius? Lenke til kommentar
Mentor156 Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Hey , takker for kreative svar. forum er ikke helt min greie så prøver å beskrive det så godt jeg kan.Gunman Chronicles skal jeg få skjekket ut. gammelt , men virker ut som ett spill jeg likerSkjekket ut Wiki siden , men finner ikke noe som relaterer til spillet. så da må det være en annen pupblisher :Smen skal prøve en gang til på den tråden som du linka meg ;D-Steff Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Øh, Duke Nukem 3D? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå