RobertG1987 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Er det noen her inne som kontrollerer vekten sin ved hjelp av forskjellige produkter?Eksempelvis måltidserstattere eller lignendeØnsker å få vite deres erfaringer med dette og hvordan dette brukes i hverdagen? Og selvsagt om det virker. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ja, jeg bruker en baderomsvekt. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Slutter å spise når jeg vet at jeg har spist nok. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ut fra hvordan du skriver forstår jeg at du har vært på et Herbalife-møte. Jeg har brukt produktene over tid, og ja, de er gode, men prisen kan ikke forsvares etter min mening. Det sagt, du kan fint gå ned i vekt både med og uten produktene. Jeg vet at mange har hatt suksess med shaken dog, spesielt i kombinasjon med weight loss challenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå