Ida Oftebro Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Må bestille nytt Sim-kort.Chess-kunder får BankID på mobil Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det var jammen på tide. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Fint Ser for meg at jeg blir Chess-kunde etter nyttår, av den enkle grunn at 2 for 1 på kino er genialt. (Abonnementene er jo ellers identiske mer eller mindre). Ser for meg at jeg setter opp telefonen med bank id på mobil umiddelbart. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ser for meg at jeg blir Chess-kunde etter nyttår, av den enkle grunn at 2 for 1 på kino er genialt. Teppet går dessverre ned for ChessTirsdag 2for1 på kino 1. februar 2014. https://www.chess.no/chesstirsdag/ Lenke til kommentar
tecknoman Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hjelper ikke for de med Symbian vel? Kun Android, WP og iOS vel.. Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har hatt BankID på Chess i langt over 1 år med SpareBank1.......... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Teppet går dessverre ned for ChessTirsdag 2for1 på kino 1. februar 2014. https://www.chess.no/chesstirsdag/ Urk, så kjipt. Vet du om Netcom fortsetter med tilbudet? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har hatt BankID på Chess i langt over 1 år med SpareBank1.......... Tvilsomt, du har nok brukt engangskode på SMS ikke BankID. Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har hatt BankID på Chess i langt over 1 år med SpareBank1.......... Tvilsomt, du har nok brukt engangskode på SMS ikke BankID. aHA! Da har jeg misforstått fullstending, og føler meg ganske så n00b akkurat nå... Kansje jeg skal slutte å jobbe med IT? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Urk, så kjipt. Vet du om Netcom fortsetter med tilbudet? Netcom gir opp enda tidligere, 31. desember. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har hatt BankID på Chess i langt over 1 år med SpareBank1.......... Tvilsomt, du har nok brukt engangskode på SMS ikke BankID. aHA! Da har jeg misforstått fullstending, og føler meg ganske så n00b akkurat nå... Kansje jeg skal slutte å jobbe med IT? Er i samme båt selv. Men SB1 klarer ikke helt å se hvorfor jeg skal bry meg om hva det heter. SMS engangskode fungerer jo greit. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Fortvil ikke! Fra 1. februar 2014 gir vi deg muligheten til å gå på kino når du vil. Ved å bli medlem av vårt fordelsprogram ChessBonus tjener du opp bonuspoeng som du kan veksle inn i bl.a kinobilletter over hele landet. Jo flere bonuspoeng du tjener opp, jo flere billetter kan du ta ut. ChessBonus er et gratis bonusprogram hvor du kan opptjene bonuspoeng, som i tillegg til kinobilletter, kan veksles inn i rabattkode i vår nettbutikk eller mer forbruk av ringetid, SMS og data. Meld deg inn i dag og få 300 oppstartspoeng her. Tjen poeng allerede nå, så kan du veksle inn i kinobilletter fra 1. februar 2014. Les hele teksten. Fortsetter som før, men inngår i bonsuprogrammet til chess. https://www.chess.no/chesstirsdag/ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Så det, men skeptisk. Mulig du får litt rabatt, men tviler på at de bonuspoenegene utgjør 50% rabatt på hver eneste kino jeg og samboeren går på. Blir nok langt mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg