KoKo_ Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Deler min frustrasjon om SIBA. Jeg har bestilt varer fra nettbutikken to ganger den siste måneden, med lagerstatus ok. Begge(!) gangene så har de ikke klart å levere bestillingen. Og den står nå som restnotert med 14 dager+ i leveringstid. Ingen beskjed om at den er restnotert, det må jeg finne ut selv etter å ha ventet utålmodig i ei uke. SIBA kommer til å komme langt ned på min prioriteringsliste for kjøp av varer på nett, kommer av samme grunn til å nedprioritere fysisk butikk hvis andre har tilsvarende priser. Dessverre så er det kun SIBA som selger varen jeg trenger denne gang. (Edit: Jeg har kun bestilt fra SIBA to ganger, dvs at dette har skjedd alle gangene) Endret 2. desember 2013 av KoKo_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå