Gå til innhold

Dårlig erfaring med SIBA


KoKo_

Anbefalte innlegg

Deler min frustrasjon om SIBA.

 

Jeg har bestilt varer fra nettbutikken to ganger den siste måneden, med lagerstatus ok.

 

Begge(!) gangene så har de ikke klart å levere bestillingen. Og den står nå som restnotert med 14 dager+ i leveringstid. Ingen beskjed om at den er restnotert, det må jeg finne ut selv etter å ha ventet utålmodig i ei uke.

 

 

SIBA kommer til å komme langt ned på min prioriteringsliste for kjøp av varer på nett, kommer av samme grunn til å nedprioritere fysisk butikk hvis andre har tilsvarende priser. Dessverre så er det kun SIBA som selger varen jeg trenger denne gang.

 

 

(Edit: Jeg har kun bestilt fra SIBA to ganger, dvs at dette har skjedd alle gangene)

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...