lovely1 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hei! Macen min streiket og jeg mistet alt, skal levere inn oppgave i metode og dataanalyse og måtte begynne på nytt i går. Dette er helt krise, jeg vet, men må prøve å bli ferdig så jeg får levert! Hvis dere kan ta denne spørreundersøkelsen hadde jeg blitt evig takknemmelig!! Tusen tusen takk! https://bino.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3Wy2LBoGRm082MZ Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har du sjekket om harddisken er intakt? De fleste elektronikkbutikker har en slik fancy leser som kan lese harddisken og slikt, er vel mest sannsynlig at det var hovedkortet eller noe som tok kvelden? Skal bare være å åpne dekselet bak, ta ut harddisken og ta den og en annen med til Elkjøp og spørre om hjelp. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Vet det høres drittsekk ut akkurat nå, men skaff backup neste gang Endret 3. desember 2013 av Battaman Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Done Lykke til. Når skal du levere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå