Zamoht Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg er på jakt etter et lite og billig kamera til typiske "festbilder". I og med at jeg er student kan det ikke koste alt for mye, så prisgrensen går på den absolutte grense av 2000kr. Jeg har kikket litt rundt og sett på logitechs minikamera, men det gir så elendige bilder at det ikke er aktuellt. Jeg ser helst at kameraet er på 2mpixels eller tilsvarende. Kameraet må også ha blitz og være lite og kompakt. Er det noen som har noen anbefalninger til meg? og eventuellt en anbefalling av butikk jeg kan kjøpe dette kameraet i? Lenke til kommentar
annelisa Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hei, jeg har nettopp kjøpt et lite kamera som er god til sosiale selskaper. Har testet og den er god til bl.a røde øyne reduksjon. Jeg har skrevet om det i en tråd. Du kan kanskje finne den billigere enn til den prisen jeg fant den. Les tråden Endret 15. april 2007 av annelisa Lenke til kommentar
annelisa Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) eventuellt en anbefalling av butikk jeg kan kjøpe dette kameraet i? 1243510[/snapback] Casio Exilim Ex-z850 kan du fortsatt kjøpe hos: fotoknudsen.no Ellers er den på salg mange plasser. Om du er interessert i den. Endret 18. april 2007 av annelisa Lenke til kommentar
budjet Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Vedr. Casio EX-S600: Blitzen har jo en rekkevidde på bare 9 fot, så jeg kan ikke skjønne at dette er så bra party-kamera. Selges forresten til kr. 1245 hos Claes Ohlsson. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Denne tråden er fra 2003 folkens.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Tror neppe trådstarter har noen nytte av denne lenger Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg