Ursidae Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 jeg lurte på om det er noe jeg kan gjøre for å stoppe "hakkingen" i avspilling av lyd og film på pcen.varer i noen sekunder før det går tilbake til vanlig i noen minutter så begynner det igjen.btw er molbo når det kommer til fiksing av slikt. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Operativsystem, maskinvare, programvare?Kodekinformasjon, kvalitet, størrelse på fil? Ikke glem den viktige informasjonen! Kjører du andre programmer i bakgrunnen? Har du prøvd å reinstallere avspillingsprogrammet? Har du prøvd et annet avspillingsprogram? Hvis ikke, så kan jeg anbefale VLCLink til VLC: http://www.videolan.org/ Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 http://www.lefdal.com/product/data/stasjonar-pc/ACDTSLJEQ069/acer-aspire-xc600-stasjonar-pcden. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hva slags videofiltype forsøker du å se? Hvor er denne filen lagret? Hvilke program bruker du for å se denne? Hvis det er video og/eller lyd fra internett kan nettverkshastigheten din være for dårlig. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 avi, mkv og mp4på vlc og mindows media player. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har du innstallert siste skjermkortdriver. Har du prøvd et avspillingsprogramm som støtter hardware decoding av video. Har du innstallert en codec pakke for avspilling av filene. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 mp hc eller xbmc skal støtte hardware dekoding via dxva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå