Albert Andersson Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kranglefinker ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hei Albert. Ja, kranglefinker kan være kranglefanter ser det ut til. Her handler det nok om å få i seg mest mulig av "koldtbordet" vinterstid. Skikkelig "action og drama" på ett brett. Flott fanget Albert, og beskrivende bilde nå i disse kjølige tider. Vi får bare fortsette å legge ut mat, så flest mulig blir mette. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig kommentar med oppfordring om å huske på å mate fuglene, - spesielt vinterstid ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hei Albert! Dette var virkelig et morsomt og severdig bilde. Jeg ser levende for meg ordvekslingen som foregår her. "Frøhuset" gjorde seg også godt som kulisse for fuglebilder. Jeg regner med at vi får flere herfra Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Hei Albert! Dette var virkelig et morsomt og severdig bilde. Jeg ser levende for meg ordvekslingen som foregår her. "Frøhuset" gjorde seg også godt som kulisse for fuglebilder. Jeg regner med at vi får flere herfra Hilsen Olav Hei, Olav. Takk for hyggelig kommentar ! Det utspiller seg noen "scener" ved frøhuset, og det kan nok hende at det kan dukke opp en og annen her på Akam ... . Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Her er det kamp flott bilde. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Her er det kamp flott bilde. Hei, Kai Petter. Takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 DAGENS BILDE: Et herlig situasjonsbilde fra matfatet. Mon tro hva de sier for noe? Jeg ser for meg noe á la: "Hei tjukken, vi er flere her som er sultne!" Jeg liker også de duse fargetonene i bildet. Det er flott med litt varme toner, kontra de kjølige, blå tonene vi kanskje hadde forventet oss av denne årstiden. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Gratulerer med utmerkelsen, Albert! Vel fortjent! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 DAGENS BILDE: Et herlig situasjonsbilde fra matfatet. Mon tro hva de sier for noe? Jeg ser for meg noe á la: "Hei tjukken, vi er flere her som er sultne!" Jeg liker også de duse fargetonene i bildet. Det er flott med litt varme toner, kontra de kjølige, blå tonene vi kanskje hadde forventet oss av denne årstiden. Hei, HelloKjersti. Tusen takk, - det var nok dagens mest hyggelige og positive overraskelse ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Gratulerer med utmerkelsen, Albert! Vel fortjent! Hei, Jan Egil. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Gratulerer med Dagens bilde Albert Veldig fin bilde Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Gratulerer med Dagens bilde Albert Veldig fin bilde Hei, Shujah Malik. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Gratulerer med "Dagens bilde"! Som jeg skrev i tidligere kommentar, dette er et flott og severdig bilde. Vel fortjent! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Gratulerer med "Dagens bilde"! Som jeg skrev i tidligere kommentar, dette er et flott og severdig bilde. Vel fortjent! Hilsen Olav Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hei Albert, og gratulerer med "Dagens bilde" Dette var virkelig vel fortjent Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Hei Albert, og gratulerer med "Dagens bilde" Dette var virkelig vel fortjent Hilsen Lisbeth. Hei, Lisbeth. Tusen takk for hyggelig, positiv og oppmuntrende kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Gratulerer med dagens bilde ,Vel fortjent ! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Gratulerer med dagens bilde ,Vel fortjent ! Hei, Kai Petter. Tusen takk skal du ha, - det var hyggelig ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
HammerPhoto Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Gratulerer Albert med et flott bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg