Gå til innhold

Kranglefinker ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Albert.

Ja, kranglefinker kan være kranglefanter ser det ut til. Her handler det nok om å få i seg mest mulig av "koldtbordet" vinterstid.

Skikkelig "action og drama" på ett brett. Flott fanget Albert, og beskrivende bilde nå i disse kjølige tider. Vi får bare fortsette å legge ut mat, så flest mulig blir mette.

Mvh Lisbeth.

Lenke til kommentar

Hei Albert!

Dette var virkelig et morsomt og severdig bilde. Jeg ser levende for meg ordvekslingen som foregår her. "Frøhuset" gjorde seg også godt som kulisse for fuglebilder. Jeg regner med at vi får flere herfra :)

Hilsen Olav

Hei, Olav.

Takk for hyggelig kommentar ! :)

Det utspiller seg noen "scener" ved frøhuset, og det kan nok hende at det kan dukke opp en og annen her på Akam ... .

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

Et herlig situasjonsbilde fra matfatet. Mon tro hva de sier for noe? Jeg ser for meg noe á la: "Hei tjukken, vi er flere her som er sultne!"

Jeg liker også de duse fargetonene i bildet. Det er flott med litt varme toner, kontra de kjølige, blå tonene vi kanskje hadde forventet oss av denne årstiden.

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

Et herlig situasjonsbilde fra matfatet. Mon tro hva de sier for noe? Jeg ser for meg noe á la: "Hei tjukken, vi er flere her som er sultne!"

Jeg liker også de duse fargetonene i bildet. Det er flott med litt varme toner, kontra de kjølige, blå tonene vi kanskje hadde forventet oss av denne årstiden.

Hei, HelloKjersti.

Tusen takk, - det var nok dagens mest hyggelige og positive overraskelse ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...