Eriksendrul Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Denne dataen er til Battlefield 4,Wow,Rift,LoL,Ac black flag og noen andre spill i den duren. Bildet i egen fane: http://i42.tinypic.com/1zmjawz.png Det er også med følgende ting: Lite-On DVD±RW Writer, iHAS324 Cooler Master HAF 912 Adv. Limited Edit. Microsoft Windows 7 Pro NO ASUS PCE-N53 11n N600 PCI-E Adapter Totalt for "ekstra deler" 2,598 Kr Pris totalt: 13.100 Kr Eller så kan jeg kjøpe dette opsettet: Bildet i egen fane:http://i42.tinypic.com/2vmx4xy.png Pris Totalt med ekstradeler som er nevnt over : 11,960 Her er forslag nr 3: Bildet i egen fane:http://i39.tinypic.com/aajbex.png Billigere kabinett,Samsung ssd,kraftigere skjermkort,i5 cpu Total Pris:13,088 Det jeg lurer på, Hvorfor holder det med en Cpu til 1,739 kroner når man har gpu til 4,000 kroner ? :S Jeg kan for eks kjøpe en litt dyrere CPU men helst ikke overstige 13.500 kroner, Endret 1. desember 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Larsulf Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Har det ikke vært bedre med et bedre GPU og en billigere CPU? Endret 1. desember 2013 av Larsulf Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Har det ikke vært bedre med et bedre GPU og en billigere CPU? det er derfor jeg spør før jeg bestiller, hva vil du anbefale ? Jeg vil da tro at en i5 vil holde lenge kanskje ? men skal jeg ha billigere CPU må jeg ha et annet hovedkort, altså et 1155 eller 1150 kort. også Endret 1. desember 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Larsulf Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Etter alt jeg har lest, i forumet og utenfor, er jeg ganske sikker på at i5-4670k er bra nok. Men kanskje noen andre bør bekrefte dette Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Etter alt jeg har lest, i forumet og utenfor, er jeg ganske sikker på at i5-4670k er bra nok. Men kanskje noen andre bør bekrefte dette jeg la inn et annet forslag nå Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Her er et bedre oppsett i den prisklassen. Kraftigere skjermkort, rask og stabil SSD, dobbelt så stor harddisk, stillere prosessorkjøler og bedre strømforsyning. 1 Lenke til kommentar
iNorway Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Liker bedre forslag nr 2. Men idet jeg skriver kommer Aerow med det forslaget jeg tenkte meg fram til. +1 til den! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Her er et bedre oppsett i den prisklassen. Kraftigere skjermkort, rask og stabil SSD, dobbelt så stor harddisk, stillere prosessorkjøler og bedre strømforsyning. takk for lista men jeg kjøper ikke 1 data fra 7 forskjellige forhandlere. Endret 1. desember 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
otl Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Bare å trykke på "Butikkoversikt" så får du litt annen oversikt Endret 1. desember 2013 av otl Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Bare å trykke på "Butikkoversikt" så får du litt annen oversikt ja men det jeg har satt sammen på forslag nr 3 er omtrent det samme, Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 ja men det jeg har satt sammen på forslag nr 3 er omtrent det samme, Nei, oppsettet jeg lagde er fortsatt bedre. Cooler Master sine strømforsyninger er generelt veldig dårlig (med unntak av V-serien). XFX XXX koster litt mer, men er av betydelig høyere kvalitet. Elite 430-kabinettet er ganske dårlig, Define R4 er mye bedre, med blant annet lavere støynivå og bedre temperaturer. NH-D14 kjøler litt bedre enn Seidon 120M, og støyer mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå