Skogslik Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Liker det nederste skapet ditt best. Og wtf, nugatti i kjøleskapet? Ha, takk! Har alltid hatt Nugatti eller andre sjokoladepålegg i kjøleskapet, så da får det bli slik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ja ja, deg om det. Personlig foretrekker jeg det litt mindre hardt, enklere å påføre brødskiva, da. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ha, takk! Har alltid hatt Nugatti eller andre sjokoladepålegg i kjøleskapet, så da får det bli slik Sjokolade mister mye smak når det ligger i kjøleskapet. Fy, fy! Men Morgan'en kan stå der Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Godt mulig, men jeg er vell bare sær når det gjelder det, alt som inneholder sjokolade går i kjøleskapet Morgan er noe en alltid vill finne i kjøleskapet mitt! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hva er det med at folk setter vinen i kjøleskapet? For noen amatører, skaffe dere vinskap. Vin skal ligge på mellom 10-15 grader, ikke 2-6 grader slik kjøleskapene er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Fordi noen av oss ikke har plass til vinskap. Dessuten synes jeg champagne, cava og hvitvin gjør seg best ved 2 - 6 grader, fremfor temperert ved 10 - 15 grader. Rødvin er selvfølgelig en annen sak, den har jeg liggende i en bod hvor temperaturen sjelden overstiger 15 grader. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Egg og andre ting på hyllene over syltetøyet, tilhører noen andre. Endret 7. desember 2013 av Zarac Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor har du ikke begge brusflaskene i dør hylla? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det var ikke plass i døra da jeg la den ene flaska i hylla. Da det endelig ble plass, gadd jeg ikke å sette den der. Men jeg skal gjøre noe med det i løpet av dagen. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg har det fulleste studentkjøleskapet jeg vet om. Har alltid: Vin, rom, egg, smør, melk, parmesan, cheddar, jarlsberg, fersk gjær, et utvalg frukt/grønt, skyr, kjøttpålegg, pepsi max, et par forskjellige fun light, og kjøtt av noe slag, i tillegg til åpenbare ting som olje, ketsjup, sennep, pesto osv. Enda jeg egentlig ikke spiser særlig mye mat. Tror det bare er en reaksjon på å ha vokst opp med en familie som er innmari uinteressert i mat og helst vil slippe å tenke på mat i det hele tatt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Haha nesten alle her har samme kjøleskap inkludert meg:) Skal ta å laste opp et bilde av mitt sitt i morgen og oppdatere det inn i dette innlegget:) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 I morgen om jeg får til å legge ut bilde direkte fra telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå