Gå til innhold

Den rare kjøleskaptråden

Sexylubb1

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid lurt på hva andre mennesker har i kjøleskapene sine. Jeg oppfordrer derfor alle til å ta et bilde og å legge ut. Til alles fornøyelse og undring.

(Jeg vet det allerede eksisterer en slik tråd på forumet men den er tre år gammel og ligger i et mindre relevant forum. Derfor starter jeg en ny i håp om at denne blir mer populær.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WTF. Hobby eier.

Helt jævlig. Som alt anna snop med det fyllet / den konsistensen.

Bra prioritering av alkohol kontra mat.. :p:thumbup:

Hadde det viktigste på plass, seh.

Skjønt, brorparten av alkoholen sto i hyllene bak, det var bare det jeg hadde brukt i nær fremtid eller som burde vært kaldt, som var i kjøleskapet.

Lenke til kommentar

Det kjøleskapet ditt, Relio, det ligner ekstremt på mitt. Selve kjøleskapet, altså. Det skumleste av alt er at plasseringen og kjøkkenbenken også ligner veldig. Har du vært hjemme hos meg og tatt bilde av kjøleskapet mitt? Så du i så fall noe til damen min sin lommebok? Hun finner den ikke.

Lenke til kommentar

Det kjøleskapet ditt, Relio, det ligner ekstremt på mitt. Selve kjøleskapet, altså. Det skumleste av alt er at plasseringen og kjøkkenbenken også ligner veldig. Har du vært hjemme hos meg og tatt bilde av kjøleskapet mitt? Så du i så fall noe til damen min sin lommebok? Hun finner den ikke.

Hva om Relio er dama di?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Her olmer det i alle fall over av godsaker. Ungkar, og nesten aldri hjemme. Godt gjort at jeg egentlig har noe som ikke er flytene og gjæret.

Samme kjøleskap som meg, har du vært hjemme hos meg?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Haha, stilig tråd :p

Så legger ut mine:

Har to små kjøleskap oppå hverandre, da vanlige kjøleskap ikke passer på mitt kjøkken (Lavt tak)

Det øverste:

sco8.jpg
Nederste:
nplc.jpg
Stort sett drikke og snop, og nordpolen selv i form av fryseboksen. Fin og bruke til og hakke isbiter av.
Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...