Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg har alltid lurt på hva andre mennesker har i kjøleskapene sine. Jeg oppfordrer derfor alle til å ta et bilde og å legge ut. Til alles fornøyelse og undring. (Jeg vet det allerede eksisterer en slik tråd på forumet men den er tre år gammel og ligger i et mindre relevant forum. Derfor starter jeg en ny i håp om at denne blir mer populær.) 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Siden jeg nettopp har ryddet i mitt, og siden jeg laget tråden, så skal selvsagt jeg slenge ut første bilde! Edit: Snusen er ikke min. :o Endret 1. desember 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Interessant tråd. Jeg deltar gjerne, men har ikke noen nye bilder av kjøleskapet, så de får komme senere. I mens, her er et par bilder fra det gamle kjøleskapet: Hobby-en og silda tilhørte ikke meg. Resten gjorde. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Hobby-en (...) tilhørte ikke meg. WTF. Hobby eier. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Bra prioritering av alkohol kontra mat.. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 WTF. Hobby eier. Helt jævlig. Som alt anna snop med det fyllet / den konsistensen. Bra prioritering av alkohol kontra mat.. Hadde det viktigste på plass, seh. Skjønt, brorparten av alkoholen sto i hyllene bak, det var bare det jeg hadde brukt i nær fremtid eller som burde vært kaldt, som var i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det kjøleskapet ditt, Relio, det ligner ekstremt på mitt. Selve kjøleskapet, altså. Det skumleste av alt er at plasseringen og kjøkkenbenken også ligner veldig. Har du vært hjemme hos meg og tatt bilde av kjøleskapet mitt? Så du i så fall noe til damen min sin lommebok? Hun finner den ikke. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det kjøleskapet ditt, Relio, det ligner ekstremt på mitt. Selve kjøleskapet, altså. Det skumleste av alt er at plasseringen og kjøkkenbenken også ligner veldig. Har du vært hjemme hos meg og tatt bilde av kjøleskapet mitt? Så du i så fall noe til damen min sin lommebok? Hun finner den ikke. Hva om Relio er dama di? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Mer bilder! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Festlig tråd Skapet mitt: Fylt til randen av deilig mat Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Eneste jeg har er en kjøttdeig pakke, soya sauce og melange Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Festlig tråd Fylt til randen av deilig mat Vi har samme kjøleskap. OMG! Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Her olmer det i alle fall over av godsaker. Ungkar, og nesten aldri hjemme. Godt gjort at jeg egentlig har noe som ikke er flytene og gjæret. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Vi har samme kjøleskap. OMG! nope, bare nesten like hyller... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Her olmer det i alle fall over av godsaker. Ungkar, og nesten aldri hjemme. Godt gjort at jeg egentlig har noe som ikke er flytene og gjæret. Samme kjøleskap som meg, har du vært hjemme hos meg? Endret 4. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 nope, bare nesten like hyller... Sånn går det når man poster rett etter å ha stått opp. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Her er mitt, og ja det som er på øverste hylle er en skjokolade kalender jeg har fått av mamma :3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Haha, stilig tråd Så legger ut mine: Har to små kjøleskap oppå hverandre, da vanlige kjøleskap ikke passer på mitt kjøkken (Lavt tak) Det øverste: Nederste: Stort sett drikke og snop, og nordpolen selv i form av fryseboksen. Fin og bruke til og hakke isbiter av. Endret 4. desember 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Liker det nederste skapet ditt best. Og wtf, nugatti i kjøleskapet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå