Svar Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hei Ser på en del ting på Ebay og en del bruker ebay global shipping program for å sende, ett program som tydeligvis sender til Sverige, men ikke Norge. Jeg har aldri fått sendt pakker til Sverige med eks post restante eller noen sånne metoder, fungerer det egentlig ok? Lenke til kommentar
code Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Brukte sist post restante i sommer, og det fungerte veldig greit. Skal sies at når jeg bestilte noe hvor jeg måtte betale svensk toll, så jeg aldri mer til varen. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Ja hvordan er reglene for moms og sånt i Sverige for ting som kommer fra utsiden av EU? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Hei igjen. Ser ut som Ebay har funnet på noe nytt nå og selgere som bruker GSP, blir det lagt på import charges. Er ikke spesielt happy for å betale estimert moms og avgifter på forskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå