Tunky Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Haha, morsomt at alle var så negative til Jenkinson og Bendtner, så er det jammen de som lager mål. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Godt innlegg, og bra Bendtner var der, men var vell nesten ferdig scoret før Bendter heada den! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Når selv Bendtner skårer er det vel rimelig sikkert at gullet ender opp i Woolwich Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Tror det var heller Hull som undervurdere oss når de så vi hadde Bendtner på topp Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Haha, morsomt at alle var så negative til Jenkinson og Bendtner, så er det jammen de som lager mål. Er en gjentagende tendens her inne det.. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Dæven for et høyt press vi har! Hull kan ikke ha mer en 10% ball innhavelse! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hahaha Bendtner Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Ojojoj bendtner Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kun jeg som mistet bilde på Tv2 sumo nå???? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Håper på et par scoringer av Ramsey og Özil. (Ja, Fantasy League) Jeg vurderte å kjøpe Giroud før denne runden. Greit at jeg ikke gjorde det, da. Endret 4. desember 2013 av Knewt Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kun jeg som mistet bilde på Tv2 sumo nå???? Samme her.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Elendig stream på Tv2 sumo Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Sykt at det er bare 1 mål. Få på Walcott eller Giroud for Bendtner Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Til helvette med alle som jobber eller har jobbet med TV2 Sumo. Faens piss, jævla svindel 8 Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Til helvette med alle som jobber eller har jobbet med TV2 Sumo. Faens piss, jævla svindel Forbanna dritt, irriterer meg så sinnsykt! Betaler relativt mye bare for å se PL også skjer dette såpass ofte. . . Endret 4. desember 2013 av Lomeus Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Funker ikke her heller! Forbanna dritt, betaler mye for det også skjer dette så ofte! Dette er faen meg lattterlig. Sitter her etter å ha betalt 300 kr i måneden for å se halvparten av kampene i PL og jeg sitter her der jeg må ty til en pissedårlig stream fordi TV2 klarer å fucke det opp, som vanlig... Drittselskap Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Og nå har det trynet fullstendig. Herregud. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Er fremdeles innpå, men det må bufre hele jævla tiden Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kommer ikke inn lenger jeg, funker ikke å logge på. Ble nødt til å ty til streamen til londonisred.blogspot.no - betaler for sumo for å unngå dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå