Gå til innhold

[Løst] Problemer med å aktivere Windows 7 og Office

Anbefalte innlegg

Eg installerte for noen dager siden Windows 7 på ein ny SSD, og no får eg ikkje aktivert det. Eg får opp denne meldingen: Feilkode 0x80070005. Beskrivelse: Ingen tilgang. Med Office 2010 får eg samme feilkode, og at eg skal prøve seinare.

Det er ikkje eit veldig stort problem med Office ettersom eg kan telefon aktivere, og eg kan vel også ringe microsoft og få aktivert windows på den måten, men eg fikk også problem med Microsoft Silverlight igår når eg skulle sjå på tv2sumo, eg fekk feil koden 6001. Hjelpen tv2sumo sin side sa ikkje noe om den koden, men eit litt google søk gidde meg denne feilmeldingen: Silverlight error 6001 Unable to individualize due to a network or protocol error. Og eg fant dette: One possible reason for this error is that the Silverlight client cannot connect to the Microsoft Individualization Server.

Så det ser utsom det er ein nettverk feil som kanskje hindrer alle disse programmene. Kanskje noe med åpne porter eller noe sånt. For å si det mildt så har eg ikkje peiling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fungerte å installere windows på nytt. Eg aktiverte rett etter eg installerte nettverks driverene, og det fungerte. Både office og microsoft silverlight fungerer, lurer på om det var installeringen av AVG eller om det var at eg installerte McAfee greine som kom med når eg installerte Adobe flashplayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...