Jonathan:D Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hei, jeg har sett litt på glidecam og en ny i norge koster ganske mye men er det noen her som har bestilt glidecam eller noe i den duren på nettet? Har tittet litt rundt på ebay og jeg vet liksom ikke hva som er bra siden jeg er ikke så god med kamera utstyr. *Jeg vil helst at det ikke skal være så dyrt *En som holder lenge *Enkel og ta med seg rundt *Kanskje tåler litt vekt hvis jeg skal ha på andre ting på kameraet Lenke til kommentar
arthon Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Glidecam er et produkt merke. Regner med at du tenker på muligheten for andre liknende håndholdte stabilisering rigger. Flycam er den som nevnes oftest som konkurrent i forhold til Glidecam. Det er sikkert mange andre slike etterhvert, du må bare lese tester. Mye er dårlig, noe er bra, men den største forskjellen er hvor lette de er å balansere og hvor anstrengende det er å bruke dem og få gode resultater. Flycam og Camtree stabeliserings rigg kan du kjøpe rett fra Cine City i India. De er raske til å levere og er greie å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Glidecam er et produkt merke. Regner med at du tenker på muligheten for andre liknende håndholdte stabilisering rigger. Flycam er den som nevnes oftest som konkurrent i forhold til Glidecam. Det er sikkert mange andre slike etterhvert, du må bare lese tester. Mye er dårlig, noe er bra, men den største forskjellen er hvor lette de er å balansere og hvor anstrengende det er å bruke dem og få gode resultater. Flycam og Camtree stabeliserings rigg kan du kjøpe rett fra Cine City i India. De er raske til å levere og er greie å ha med å gjøre. Har du bestilt derfra før? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har du bestilt derfra før? Ja, flere ganger, men det er noen år siden nå. De er blitt mye større selskap enn den gangen.. Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Hvem av glidecammene tror du er best og bestille for action og mye ting som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå