RuneTh666 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Etter å byttet skjerm og foretatt reinstallasjon av WIN7 så får jeg ikke Bluetooth til å virke. Når jeg har vært inne på Asus.com så ligger det to drivere der, jeg har forsøkt begge to + kombinasjonen FN+F2. Når jeg har prøvd FN+F2 så har jeg kun slått av trådløs tilkobling. Model: X53B MB.ver: K53BY X53BY-SX044V Check Number: 1120 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 På noen PC-er så virker ikke Bluetooth med mindre WiFi er skrudd på. I tillegg så er det noen hvor BLuetooth bare virker delvis hvis WiFi er skrudd av. Testa med WiFi og bluetooth påskrudd? Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Var den pakke jeg ikke hadde fått installerte, når jeg installerte den så kom Bluetooth også opp når jeg prøvde FN+F2, jeg har prøvd å sette den og WIFI på uten at det har gjort susen. Prøvde å installere BT-drivere igjen og da kom det at Bluetooth-modul var installert og at jeg måtte restarte maskinen. Gjorde det og tenkte "Yes, endelig kommer f***skapen til å funke" men neida. Enda ingen BT. Glemte å si i første post at jeg har Win7 - 64bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå