Pilkern Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Er det ingen steder du har mulighet til å møte henne på ordentlig? Skole, trening eller noe i den duren. Som regel mye enklere å få en feeling på om det er noe der eller ikke når man er face to face. Jeg sendte en gang mld på ei jente jeg hadde drevet med kvelden før å lurte på om vi skulle finne på noe. Fikk aldri svar på meldinga, men etter at vi hadde vært på et par fester sammen og tilbringt litt mer tid sammen i hverdagslige situasjoner (sammen med felles venner osv) ble det ordnings. Så at du ikke får svar på den meldinga trenger ikke bety at løpet er kjørt Lenke til kommentar
Knutsont Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 bor et stykke unna, 1 time +/- med bil ca. Har ingen felles venner med hun heller så det er kjipt. Eneste måten jeg får møtt hun på er å få snakke med hun selv. Får hun faktisk ikke ut av tankene mine, prøvd å sove i en time nå men klarer ikke få hun ut av hode mitt. Følte liksom vi klikka veldig når vi var der, men så hadde vi jo drukket også så for hennes del så kan det jo være noe hun bare driver med på fester osv. Tenker på å sende ny mld om hun ikke svarer om et par dager, men hva skal jeg si da liksom? Har jo alleredet prøvd å få kontakt med hun, og når hun da ikke svarer har jeg rett og slett ikke peiling på hva jeg skal si neste gang :/ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Sist jeg tok opp samtalen dagen etterpå, som også var første gangen jeg hadde fått kontakt med en jente på fest ble jeg avslått. Så det ligger noe i tankene mine fra den gangen, og vil ikke bli avslått denne gangen. Så eventuelle ''historier'' hadde vært supert og hjulpet mye. Du skal få en historie, fortalt av mange vise menn, om gutten som ventet for lenge, og så aldri jenta igjen. Hva med en standard "Hei, takk for i går ;)", så ser du bare an hva hun svarer. Mer enn det kan vi vel strengt tatt ikke diktere uten at det blir rart.. Det kan virke litt rart å si takk hvis ikke det er implisert at man mener noe annet. Det høres jo ut som om hun gjorde ham en tjeneste. Da er det bedre å si "værsågod for kliningen". sendte meldingen, desverre så har hun sett den men ikke svart enda :/ Vil det si at løpet er kjørt? Det kan tyde på at du er avvist, ja. Er du heldig, så glemte hun rett og slett bare å svare, men det betyr i så fall heller ingen kjempeinteresse. Du bør merke det hvis du ser henne igjen. Det er ingen vits i å sende flere meldinger i hvert fall. Da er du bare masete. Hun vet at hun kan ta kontakt med deg hvis hun ønsker det. Så inntil videre kan du anse dette som en tapt sak og fokusere på andre ting. Hvis du likevel hører fra henne, er det heller en positiv overraskelse. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hehe, det er da bare en standard hyggelighetsfrase i samme kategori som "takk for sist"? Mulig jeg bare er gammel som sier sånt? Det er vanlig å si til kolleger, venner, naboer.. Lenke til kommentar
Knutsont Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Sendte hun mld i går, ikke noe tall for sist for det blir jo for dumt. Hun svarte ikke og jeg venter forsatt på svar Men tenker på å skrive til hun igjen imorgen, men hva skal jeg si? Det jeg er ute etter nå, ikke hva jeg skulle ha sagt til hun på første meldingen Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Du har sendt to meldinger, hun har sett begge men ikke giddet å svart? Drit i hun. Man merker jo fort om noen er interessert eller ikke. Når hun ikke tar seg bryet å svare så er det et ganske greit tegn. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Han har vel sendt bare en vel? Gi det litt tid og send en til før du gir deg. Lenke til kommentar
Knutsont Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Har bare sendt en ja, gidder ikke mase for da mister jeg jo bare sjansen helt, men når jeg da alleredet har send mld til hun hva skal jeg liksom skrive neste gang da for å muligens få sjansen på nytt? Kan jo ikke skrive det samme på nytt igjen :/ Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg mener ballen er hos hun nå. Du har tatt kontakt, hvis hun er interessert så får hun svare. Være pågående tror jeg i alle fall er en dårlig løsning. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Eventuelt vente noen dager og høre om hun skal finne på noe til helgen, men ideelt sett så svarer hun. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) sendte meldingen, desverre så har hun sett den men ikke svart enda :/ Vil det si at løpet er kjørt? Maks to regelen er det ikkje det? Med tanke på at det er lett å glømme meldingar på facebook. Så om ho ikkje svarer deg, kan du jo alltids prøve å nytt Men ikkje gå og tenkt på det, ta det som det kjem, det er jo ikkje krise heller. Endret 2. desember 2013 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Knutsont Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Klarer faktisk ikke slutte å tenke på hun, var virkelig en flott jente selvom det var ute på byen håper på det beste og venter noen dager Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ville nok ikke ha brukt for mange kalorier på å tenke på henne. Har hun ikke svart nå så er hun nok ikke interessert. Lenke til kommentar
Knutsont Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Fikk svar tidligere idag, kunne ikke blitt mer glad ^^ Håper det går riktig vei for meg nå Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Fikk svar tidligere idag, kunne ikke blitt mer glad ^^ Håper det går riktig vei for meg nå Så bra Noen ganger trenger folk bare litt tid på seg Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Fikk svar tidligere idag, kunne ikke blitt mer glad ^^ Håper det går riktig vei for meg nå Vet ikke med andre, men min nysgjerrighet lurer på hva hun sa? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Vet ikke med andre, men min nysgjerrighet lurer på hva hun sa? Nysgjerrig jeg også, men føles som det var positivt Lenke til kommentar
Knutsont Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Hun sa det var koslig å møte meg også, snakket litt sammen etter det. Venter litt til slik at vi blir bedre kjent så skal jeg be hun ut Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hun sa det var koslig å møte meg også, snakket litt sammen etter det. Venter litt til slik at vi blir bedre kjent så skal jeg be hun ut Det hørtes ut som en veldig god start Virker som hun også har lyst til å bli bedre kjent. Så bra da Lenke til kommentar
stevia Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Lykke til TS! Åh, jeg husker den spennende tiden da jeg begynte å date han jeg er sammen med nå. Og det første kysset var jo bare helt fantastisk *mimre* Jeg håper det går bra for dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå