Knutsont Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hei, jeg er ikke den største ''dame'' typen så dette tema er langt ifra min greie. Men jeg møtte en jente på fest igår som jeg snakka litt med som førte til klining. Når jeg våknet idag så tenkte jeg at jeg burde prøve meg på hun, men som sagt er ikke dette mitt tema og jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram for å skape kontakt med hun nå. Vi er venner på facebook, jeg har ikke nummeret hennes, Så er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan gå fram, eventuelt hvor lenge jeg burde vente osv? takk på forhånd Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Her er det vel bare å smi mens jernet er varmt. Du er venn med henne på FB. Vis interesse. Be henne med ut. På kino, ut å spise etc. Spør om du kan få nummeret hennes. Si det var hyggelig sist osv. vis at du liker henne og gjerne vil møte henne igjen. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hva med å skrive en pm på facebook og takke for sist, skrive at du koste deg og høre hvordan det går med henne? Se an hva hun svarer og foreslå å møtes igjen snart, be om tlf-nummer kanskje? 4 Lenke til kommentar
Knutsont Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg vil ikke virke for klengete så det å spørre hun ut nå er uaktuelt. Sist jeg tok opp samtalen dagen etterpå, som også var første gangen jeg hadde fått kontakt med en jente på fest ble jeg avslått. Så det ligger noe i tankene mine fra den gangen, og vil ikke bli avslått denne gangen. Så eventuelle ''historier'' hadde vært supert og hjulpet mye. Kommer nok til å ta opp kontaken med henne litt senere ikveld og håper på det beste Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Hun husker deg nok ikke. Eller, nå skal man jo aldri si aldri da . Meeen, ikke driv å tenk at dere skal bli kjærester også ikke gjøre noe, da blir du bare skuffet. Endret 1. desember 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 ikke vent for lenge, det kan jo hende hun går rundt på samme viset Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 ikke vent for lenge, det kan jo hende hun går rundt på samme viset Ikke vent i det hele tatt . Skriv i dag. Bare skriv noe kort, sånn at du eksisterer for henne. Lenke til kommentar
Knutsont Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Tenker jeg gjør det idag ja, men har sett litt rundt nå og kommer opp med at ''hei, var koslig igår'' er også no kjedelig standar folk pleier å starte med. Ingen som har noe som ikke er så veldig mye brukt elns? Lenke til kommentar
Knutsont Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 ingen med fler tips? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Tenker jeg gjør det idag ja, men har sett litt rundt nå og kommer opp med at ''hei, var koslig igår'' er også no kjedelig standar folk pleier å starte med. Ingen som har noe som ikke er så veldig mye brukt elns? Kjedelig er bedre enn ingenting. Det er lett å være orginal, men må balanseres litt mot å ikke være helt fucked up. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 "Hei, kul kveld det var i går, og deg glemte jeg heller ikke" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hva med en standard "Hei, takk for i går ;)", så ser du bare an hva hun svarer. Mer enn det kan vi vel strengt tatt ikke diktere uten at det blir rart.. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvor gamle er dere btw? Lenke til kommentar
Knutsont Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 18 begge to Lenke til kommentar
Knutsont Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 hva med ''hei, lever du etter gårsdagen?¨¨ elns? ^^ Lenke til kommentar
Knutsont Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 sendte meldingen, desverre så har hun sett den men ikke svart enda :/ Vil det si at løpet er kjørt? Lenke til kommentar
stevia Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 sendte meldingen, desverre så har hun sett den men ikke svart enda :/ Vil det si at løpet er kjørt? Neida, kan hende hun er opptatt og svarer senere Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kanskje hun ville tenke ut et bra svar eller ikke virke for ivrig, eller det Stevia sa Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Innlegg som går på person og som generelt ikke hører hjemme i tråden er fjernet. Kommentarer/tilbakemeldinger skal tas på PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 sendte meldingen, desverre så har hun sett den men ikke svart enda :/ Vil det si at løpet er kjørt? Vent 1-2 dager før du sender en ny i hvert fall . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå