Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte en jente på fest

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ikke den største ''dame'' typen så dette tema er langt ifra min greie. Men jeg møtte en jente på fest igår som jeg snakka litt med som førte til klining.

Når jeg våknet idag så tenkte jeg at jeg burde prøve meg på hun, men som sagt er ikke dette mitt tema og jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram for å skape kontakt med hun nå. Vi er venner på facebook, jeg har ikke nummeret hennes,

Så er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan gå fram, eventuelt hvor lenge jeg burde vente osv? :)

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke virke for klengete så det å spørre hun ut nå er uaktuelt.

Sist jeg tok opp samtalen dagen etterpå, som også var første gangen jeg hadde fått kontakt med en jente på fest ble jeg avslått. Så det ligger noe i tankene mine fra den gangen, og vil ikke bli avslått denne gangen. Så eventuelle ''historier'' hadde vært supert og hjulpet mye.

Kommer nok til å ta opp kontaken med henne litt senere ikveld og håper på det beste :)

Lenke til kommentar

Tenker jeg gjør det idag ja, men har sett litt rundt nå og kommer opp med at ''hei, var koslig igår'' er også no kjedelig standar folk pleier å starte med. Ingen som har noe som ikke er så veldig mye brukt elns?

Kjedelig er bedre enn ingenting. Det er lett å være orginal, men må balanseres litt mot å ikke være helt fucked up.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...