colert Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Og det er derfor Mata må spille! Nydelig innlegg, og et herlig mål! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Lol, Shaw er ikke den raskeste utpå der gitt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Smart spill av Ba. Synd det var offside. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Inn med Mikel..Ut med Torres.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hva er det jeg ser? Et bra innlegg fra Iva! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Baaa!! Supert! Herlig kjemping av Ramires. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 BAAA!! Bra jobba av Ramires i forkant.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Southampton ned på 7.plass med tap her. Hadde de vunnet hadde de vært à poeng med City. (2. plass) Drøyt. Endret 1. desember 2013 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Utrolig deilig og viktig å vinne denne. Jeg så tendenser til at vi var på vei inn i en vond trend dersom vi hadde tapt. Southampton ned på 7.plass med tap her. Hadde de vunnet hadde de vært à poeng med City. (2. plass) Drøyt. Er heldigvis ikke som La Liga dette. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hva er det jeg ser? Et bra innlegg fra Iva! Han hadde to gode innlegg iløpet av kampen, må være rekord for fyren hehe..4p opp til Arsenal.. Bra kamp av Ba idag.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Utrolig deilig og viktig å vinne denne. Jeg så tendenser til at vi var på vei inn i en vond trend dersom vi hadde tapt. Er heldigvis ikke som La Liga dette. Jepp. Får håpe Arsenal taper poeng mot Everton. De 3 neste kampene våres ser greie ut. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Bra spilt av Mata, han blir nok å se i neste kamp også håper jeg.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Mata var konge i denne kampen. Har problemer med å se hvorfor han har fått spilt så lite. Fantastisk spiller han er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå