Gå til innhold

Hjelp til kjøp av Skrivebordserstatter

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som kan anbefale hvordan bærbar jeg bør gå for ut i fra mitt bruk?

Har til nå hatt gamer stasjonær, men skal flytte til byen i liten leilighet med kompiser.

Bruk:

90% på skrivebord koblet til 27" ekstern skjerm og høyttalere.

- Hvorav: 80% surfing og film, 20% spilling (primært starcraft 2 og skyrim. Neste år ønskes den å takle nye Dragon Age.)

10% i stua eller frakting til venner for streaming av sport eller lett spilling.

Min krav:

Haswell

13" til 17"

SSD

Maks 12 000,-.

Holder en ultrabook? eller blir det waste med tanke på hvor lite den fraktes? eller burde jeg like så greit kjøre en gamer?

All hjelp settes stor pris på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal ha en maskin i den prisklasse må du ha nyeste "802.11a/n/ac Wireless standard" der bokstavene ac er cluet.

Fremvist forslag har bare IEEE 802.11b/g, IEEE 802.11n

Edit: Sett litt mer på bruken din, og du møter kjapt på noen som har høyhastighetsradio mellom ruter og PC. Så det forsterker det jeg på peket.

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

802.11ac er vel en standard som hever hastigheten mellom ruteren og i dette tilfellet PC-en. Den teoretiske hastigheten er 1300 Mbit/s, men husk at du må ha en ruter som støtter denne standarden.

Lenke til kommentar

Har selv kikket etter et skrivebordserstatter noen uker og kommet fram til at ASUS G750 er et bra valg. Men det virker som det er veldig mange varianter (T4xxxH) av de ulike modellene (JW, JX, JH).

Og ofte så finner jeg at ulike nettbutikker oppgir forskjellige spesificasjoner på samme model.

Grunnen til at jeg ikke har kjøpt enda er at jeg ønsker meg JW (med den enkleste grafikken) med ac og bluray.

(Mer minne og SSD er hadde vært kult det, men har budsjett på ca 10000)

Denne kombinasjonen har jeg ikke funnet noe sted enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...