Sakalav Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg får først fortelle hvilket utstyr og program jeg har. Jeg har en VHS video spiller som jeg kobler opp mot videoredigerings kortet mitt som er ett Pinnacle Studio DC 10 Plus kort. Programmet jeg bruker er Studio 8, og dette fungerer slik det skal. Jeg får filmene mine fint inn på maskina, og alt ser ut som det skal. Nå kommer problemet. Jeg ønsker å lage flere kapittel på filmen slik at jeg kan navigere slik som man gjør på dvd filmer. Dette finner jeg ikke ut av, så hvis det er noen som vet hvordan man gjør dette, så hadde jeg vert takknemelig for noen tips. Jeg må også si at det er dvd jeg skal brenne ut igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ikke bruk Studio 8 til menyer. Skaff deg et eget program til å lage menyer, mye bedre og mye enklere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ikke bruk Studio 8 til menyer. Skaff deg et eget program til å lage menyer, mye bedre og mye enklere. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tror pinnacle har et program som lager slikt. Tror det heter InstantCD/DVD eller noe i den duren. Koster 7-800 kr. Ta en titt på siden dems å se om det er noe for deg. Lenke til kommentar
betus Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er ikke noe problem å lage menyer i studio 8. Du kan bruke tittelgeneratoren som du får tilgang til via toolboksen, og lage interaktive menyer som du knytter start og slutt på videosnuttenetil i timeline mode. Det blir for mye å gå inn på detaljene her, men manualen som fulgte med programmet gir en grei instruksjon, eller du får bruke online help i Studio 8. Jeg hadde i hverfall ingen problemer med å lage disse menyene første ganngen jeg prøvde. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Til dere som bruker Studio 8 til å lage DVD'er: Pinnacle har sluppet en betadriver som løser en del problemer rundt kompilering av disken. Last den ned på ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/beta/S...tudio8_10_3.exe. Kan unngå litt frustrasjon på denne måten. :wink: /Øystein Lenke til kommentar
Sakalav Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Takker for alle svar. Da er jeg ihvertfall sikker på at det ikke har noe med programmene mine å gjøre, men det er verre med kompetansen og logikken min. :o Satser uansett på å få det til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå