Fruitdealer Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hei I det siste så har jeg fått bluescreen, jeg har tatt bilde av det så håper noen kan forklare meg hva det er, jeg har sjekket temperaturen til GPU, CPU, og Ram osv de er helt fine, ligger på 30 - 40°CHar reinstallert windows 7 flere ganger, har formatert SSDen, har Defragget, har brukt CCleaner for "scan for issues" og "fix selected issues" har derevt litt innpå Biosen men enda så finner jeg ikke feilen =/http://s28.postimg.org/9yw65mt0d/IMG_1860.jpghttp://s30.postimg.org/oume0yb1t/IMG_1861.jpg Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Ja kommer til der hvor man kan velge safemode eller "start windows normaly Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Om du har mulighet kunne det vært smart å teste disken i en annen maskin for å utelukke diskfeil. Det er enten disk eller kontroller ser det ut til.. Lykke til :-) hmm så det du mener ar at jeg burde skaffe meg en annen windows 7 disk? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Du kan jo prøve OS på en annen disk. Videre kan det hjelper å oppdatere firmware på SSD. Jeg ville uansett tatt backup av data du ikke ønsker å miste... Endret 1. desember 2013 av Lars Dongeri Oppholdsnes 1 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Du kan jo prøve OS på en annen disk. Videre kan det hjelper å oppdatere firmware på SSD. Jeg ville uansett tatt backup av data du ikke ønsker å miste... har 2x bacup så det er ikke noe problem men skal prøve det så får vi se. Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Du kan jo prøve OS på en annen disk. Videre kan det hjelper å oppdatere firmware på SSD. Jeg ville uansett tatt backup av data du ikke ønsker å miste... Takk for hjelpen, det funket!! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Var det oppgradering av firmware som løste det? Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Var det oppgradering av firmware som løste det? Ja takk for hjelpen, you saved my PC!!! =) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå