Feh Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 I tillegg blir jeg sår i ganen av å spise det. Det er fordi du spiser pizzaen for fort og er pga. den smeltede osten. Venter man et par minutter etter pizzaen er tatt ut av ovnen/blåser litt på den så slipper man det problemet. Grandiosa kjøper jeg egentlig svært lite av i forhold til før. Nå har vi så mange utmerkede alternativer fra Dr. Oetker som smaker hundre favner bedre at jeg skal være rimelig sulten hvis jeg vurderer en grandis over en av de italienske typene. De prøvde jo to grandiosavarianter kalt "ekstra tynn!" som var mer italienske i utformingen for noen år siden, men disse ble desverre borte. Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Fordi nordmenn liker hvetemel.. har noen kompiser som liker kompakt hvetebakst mer enn alt, noe jeg ikke kan skjønne. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Dr Oetker kan derimot ikke jeg fordra. Syntes rett og slett at pizzaen er dau. Da foretrekker jeg grandiosa i stedet for Dr Oetker pizza. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Må ha litt blåmuggost på pizzaen, og gjerne litt Parmaskinke. Så kan til og med Grandiosa smake godt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 De to tingene jeg IKKE liker med andre ord Lenke til kommentar
Jiffovnsrens Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) Grandiosa skal ikke modifiseres! Kun ta den ut av plasten og så i ovnen :-) Slik som dette: https://youtu.be/j4SO5FkOuog Endret 4. mars 2019 av Jiffovnsrens Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Er glad i paprika og spiser mye av det. Men de blaute bitene på grandis er bare ekkelt. Hadde vært mye bedre om de ble byttet ut med noen milde peppers i mindre volum. Lenke til kommentar
*NORGE* Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Hei. En "god" venn av meg pleier å ta ekstra ost på grandis, er dette noe vi kan godta? .... Hva "vi" kan overlater til vi, men etter mitt syn gjør slikt elendigheten litt mindre elendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå