Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Usikker på om dette er riktig plass å legge inn denne tråden, men jeg prøver.

Kan man flytte installert spill fra disk c til d uten å avinstallere hele spillet?? Spillet bruker også mine dokumenter som er på disk c til lagring av spilldata... Disk c er full og nå vil ikke spillet la seg oppdattere... Jeg har slettet alt som ikke er i bruk, har ibgen filer i mine dokumenter (kun EA games sin lagrings mappe). Skjønner egentlig ikke hva som tar sånn plass. Disk c er på 110 GB og det er kun 7, 96 Gb ledig. Jeg har strippet pcen for alt jeg ikke bruker og har kun vanlige programmer installert. disk d inneholder kun WindowsImageBackup og har 70 Gb ledig plass...

Har Windows 7, og disk c og d ble partisjonert ved førstegangs installasjon da pcen var ny. Dessverre oppgav jeg at disk d ble større enn disk c (og under denne prosessen ble det opplyst at dette ikke kunne endres på, nå angrer jeg jo), disk c og d (som egentlig kun er en disk) er en SATA II disk. Pcen er en laptop.går det an å gjøre noe her? Enten flytte spillet Sims 3 eller å gjøre disk c større? Sims bruker forresten Origin til å kjøre spillet/laste ned oppdatteringer.

Noen anbefalinger på hva jeg burde gjøre?

hjelp taes imot med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette burde funke:

• Flytt spillmappa til en annen partisjon (ikke nettverksdisk)
  • Lag et junction point med samme navn og plassering som spillmappa hadde før du flytta den. Junction pointet må selfølgelig peke til den nye plasseringen av pillmappa.
  • Gjør det samme med mappa der innstillingene ligger lagret.

Enkleste programmet å bruke for å lage Junction point er nok Cubic Explorer.

Du er selfølgelig hundre prosent ansvarlig om det skulle gå i dass med spillet, så les på nettet om Junction points og symbolic links før du starter.

Lenke til kommentar

Takk for info. Jeg forsøkte å kopiere over til disk d ved hjelp av et innlegg fra et utenlandsk forum. Gikk ikke så jeg endte opp med å avinstallere hele spillet for å så installere den på disk d. Holder på å laste det ned på nytt da jeg ikke fant noen installasjonsfiler for spillet. Venter spent for å se om det funker, da jeg er usikker på om disk d kun er for backup av Windows. ..

Lenke til kommentar

Fikk blueskreen. Hadde problemer med at spillet gikk i sort skjerm og krasja før jeg installere det på nytt på den andre disken. Totalt har dette skjedd tre ganger og nå den siste så skjedde dette... første gang dette skjer med denne pcen. What to do???

post-324016-0-46627700-1386015550_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...