ZeZar is BACK Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Konge bra. Lets kick som Swedish ass! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Dette blir bra. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Legges den ut på hjemmesiden deres? Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Her er et intervju med Zarkow. 'Lead Designer' och 'Lead Coder' for Silent Heroes http://www.fragzone.se/view.php?id=13453 Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Håper bare inderlig at de gjør begge sider like gjennomførte, og ikke favoriserer en side. Någon kastade fram idén att vårt brodersland har olja, högkonjuktur och står utanför EU - de måste invaderas! Endret 23. desember 2003 av Armalite66 Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Har selv hjulpet SH litt... men nå som modden er ute må jeg si at jeg synes den ble litt .. tjah.. halvferdig.. MEN..::: Dere vet vel at et norsk team utvikler en egen Norge mod ??? Hm? Hæ? Nei tenkte meg det.. skam dere.. Norwegianresistance heter den.. sjekk info om den og alt annet BF stæsj og vår klaninfo osv osv HER -talgmar [TLL clanleader, NR dev] Lenke til kommentar
scenest Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 MEN..::: Dere vet vel at et norsk team utvikler en egen Norge mod ??? Hm? Hæ? Nei tenkte meg det.. skam dere.. Jo, jeg hviste om det Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 MEN..::: Dere vet vel at et norsk team utvikler en egen Norge mod ??? Hm? Hæ? Nei tenkte meg det.. skam dere.. Jo, jeg hviste om det Goodie Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Har selv hjulpet SH litt... men nå som modden er ute må jeg si at jeg synes den ble litt .. tjah.. halvferdig.. Men herregud da menneske! Det er første utgivelsen! Du klager på at den er/ble "halvferdig"... DE HAR ALDRI PÅSTÅTT AT DEN ER "FERDIG"! Personlig synes jeg den første utgivelsen var overraskende bra... Jeg spilte 11 timer sammenhengende forrige helg (Sier kanskje mer om meg enn om mod`en, men uansett ) Det her kan svenskene kan være stolte av... Endret 27. desember 2003 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
scenest Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg synes at de kunne godt ha jobbet litt mere med den før de hadde sluppet den. Men det er nå min mening da Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 [quote name='Nymfo- Olga' date='27/12/2003 : 08:04'][quote name='talgmar' date='24/12/2003 : 13:22']Har selv hjulpet SH litt... men nå som modden er ute må jeg si at jeg synes den ble litt .. tjah.. halvferdig.. [/quote] Men herregud da menneske! Det er første utgivelsen! Du klager på at den er/ble "halvferdig"... DE HAR ALDRI PÅSTÅTT AT DEN ER "FERDIG"! Personlig synes jeg den første utgivelsen var overraskende bra... Jeg spilte 11 timer sammenhengende forrige helg (Sier kanskje mer om meg enn om mod`en, men uansett ) Det her kan svenskene kan være stolte av...[/quote] [color=blue]Du skjønte tydligvis ikke hva jeg mente.. Ellers så er du veldig uoppmerksom og du kan ikke være spes kresen på mods ihvertfall.. Poenget mitt var at de kunne lagd begge deler (dvs sverige og norge) like utfyllende. Dette skaper balanse... noe som er veldig viktig når man lager en mod. Jeg sier ikke at SH er dårlig, men å lage kun lyder til svenskene er for tynt..!! Så heeeerrrerguuud mann , jeg VET det er en ******* beta .. Og jeg vet det er et enormt potensiale i modden og jeg gleder meg til senere..!! skal bli morro å representere norge, men foreløpig spiller jeg andre mods. og Jeg har aldri sagt de har påstått at de var en ferdig mod.. Får jeg ikke lov å si jeg syns den var FOR uferdig da????? Eller er alt greit hvis det er en beta?? Jeezez..[/color] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå