Blank_File Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 I sommer kjøpte jeg meg en XFX ProSeries Black Edition 850W til min nye PC. Jeg brukte ikke alle de modulære kablene, og nå når jeg skulle ha dem er jeg redd de har gått i søpla med resten emballasjen. Jeg hadde noen kabler fra min gamle MIST PSU som jeg tenkte jeg kunne bruke, men fikk disse til å passe inn i XFX. Jeg har lett og sett og lett litt til i norske butikker, men jeg finner ingen kabelsett som ser ut til å være direkte tilhørende denne strømforsyningen. Siden ikke MIST kablene passet, vil jeg ikke kjøpe tilfeldig hest bare for å finne at de ikke passer. Har noen et tips her til noe de med sikkerhet kan si at passer? Jeg har ikke lyst å betale i dyre dommer for nye kabler heller da jeg i utgangpunktet er litt misfornøyd med hele PSUen. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er kun de kablene som fulgte med strømforsyningen som er garantert å passe. Ta kontakt med butikken du kjøpte strømforsyningen fra, eventuelt XFX. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Det er kun de kablene som fulgte med strømforsyningen som er garantert å passe. Ta kontakt med butikken du kjøpte strømforsyningen fra, eventuelt XFX. Takk for det. Selv om det er dårlig nytt, så er det viktig nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå