abarhaugen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei! Jeg lurte på om noen kunne sette opp et forslag til nettverks-server pc for spill jeg( bf1942,cs1.5,unreal.? den skal være så billig som mulig.!.! men likevell kjøre spilla greit. Andreas Barhaugen. Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 det skulle vel greie seg med f.eks XP 2500 1 Gb Ram Hovedkort med S-ATA Liten Rask S-ATA disk 100 mbit nettverkskort (burde holde hvis det bare er serveren som skal kjøre på maskin) low end skjermkort (du kjører jo dedicated server) du kan sikkert hente dette hjem for 4 000 eller skal det bli enda billigere? Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 hadde du klart å fått den enda billigere hadde det vært fint det graff. kort. har vi jo så da. nettverkskort oxo tror jeg. hehe Andre forslag? Andreas Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 grafikk og nettverk er somregel integrert i hovedkort. Trenger vel strengt tatt ikke rask s-ata disk, kan jo bare ta en gammel liten p-ata, swapping blir det lite av med 1gb ram. Hvis du har disk+kabinett så trenger du hovedkort+prosessor+minne. Hovedkort fra demobrukt på komplett, en xp2500 og 1gb ram, blir ikke dyrt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå