Rairai Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg kjøpte Xbox 360 kun for Forza 3 når det kom, jeg hadde tenkt kjøpe Xbox One for Forza 5 men det driter jeg i nå. Fullpris spill + mas om å betale med penger istedet for å tjene det opp? Markant færre biler? Fjernet flere baner? Fjernet NÜRBURGING!!? Og jeg som skal til Nürburgring neste år og tenkte leke meg i forza 5 i forkant for å friske opp på svingene AI'er som ødelegger singleplayern Samma gevinst 1-3 plass? Mer knotete å tilpasse/trimme bilen til hvert enkelt race? <-- Denne irriterer livsskiten av meg, jeg vil trimme manuelt ikke "autotrimme" De har tydeligvis gjort spillet mye dummere for å appellere til et bredere publikum rett på bekostning av entusiaster. Det blir ikke noe Xbox One eller forza 5 på meg denne gangen, og det kommer fra en fyr hvor gamertaget er Forzaaa Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg synes det er direkte kvalmt med slike "mikrotransaksjoner". Det begynner å gå over alle støvleskaft, og jeg kjenner mindre og mindre glede med spill. "Mikrotransaksjoner" skulle vært direkte ulovlig ved launch, og kun for innhold som det kan påvises at ikke eksisterte på orginalplaten. Jup det er direkte kvalmt. Er bare å ikke kjøpe. Er enig i anmeldelsen her, du forventer at neste versjon av et spill skal ha omtrent like mye innhold for forgjengeren. Mer er en bonus, mindre gir trekk. Forventer også at et next gen spill har oppgradert grafikk. Unødvendig mas for å kjøpe seg unna unødvendig grinding bør også gi trekk om ikke det er et gratis spill. Om du kunne laste ned spillet gratis med mas og kunne kjøpe det til vanlig pris for å låse opp alt ville det vært greit. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Slik skal man føle det: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/8524-Fee-to-Pay-and-the-Death-of-Dignity 1 Lenke til kommentar
HAnd Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kjøpte One pga Forza og angrer ikke etter en uke. Synes det er litt rart å se seg blind på at det er få biler og baner når de har laget det som kanskje er verdens beste bilspill med tanke på banedetaljer, kjørefølelse, AI, lyd og grafikk. 8.5/10 fra meg Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Mikrotransaksjoner på fullprisa spill? Jepp, blir definitivt ingen X1 på oss Lenke til kommentar
danielhalvorsen Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Må si jeg er enig. Spiller er rett og slett ALT for enkelt, innimellom taper du kanskje, men når du først vinner vinner du med 20-30 sekunder, og det blir kjedelig til slutt. Men når det gjelder kvaliteten, både i grafikk og ektehetsfølelse, så gir jeg det 9/10. Veldig bra utformet spill, trenger bare siste finishen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå