Aasgaard Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Forza Motorsport 5 bærer preg av at det måtte bli ferdig til lanseringen av Xbox One.Anmeldelse: Forza Motorsport 5 1 Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Heh, får se når jeg plukker opp en X1 hvordan ståa er, men det her hørtes ikke ut som det var verdt pengene. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er det mulig? Forza er ene og alene grunnen til at jeg vil skaffe meg Xbone. Mulig de tapte en kunde eller to nå ja. 7 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ser fint ut gjør det, men spiller nok helt likt som forrige versjon. Lenke til kommentar
Populært innlegg garnok Skrevet 1. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. desember 2013 Wow....microtransactions i et fullpris spill med tydlige mangler. Håper dette selger veldig dårlig av den grunn. Microtransactions hører hjemme i f2p spill, ikke AAA fullpris spill. 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg Respwner Skrevet 1. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. desember 2013 Det er fullstendig uakseptabelt å balansere et fullprisspill rundt microtransactions. Jeg liker Forza serien godt, men dette blir for dumt. Sånn går det når utviklere ikke får lov til å levere det produkte de ønsker, men heller må forholde seg til hva folk i dress med penger ser på som mest lønnsomt, da også gjerne på kort sikt desverre. 10 Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Var da en rimelig høy karakter å gi mtp på fremleggelsen du har av spillet. 2 Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg kjøpte Xbox360 pga forza, og har hatt mange fine timer i versjon 2, 3 og 4. Men jeg skipper xbone og forza 5, selv om de prøver hardt om dagen å "balansere" kostnadene for kjøp av de råe bilene. De har gått på en liten PR smell rundt det, og jeg håper flest mulig velger å ikke kjøpe spillet. 1 Lenke til kommentar
dracula Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Forza 5 ligger på rundt 80/100 i snittkarakter på gamerankings.com Noe som gjør det til det dårligst rankede Forza noensinne. Riktig dårlig kan det vel ikke bli, men hvor fokuset tidligere har vært på å forbedre seg i hver versjon av serien, så virker det nå som MS nok en gang har driti på draget når det gjelder XBone. Det virker som de bevisst fforsøker å presse kundene over til Sony med stadige hårreisende feilgrep. 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Skuffende, men langt fra overraskende. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er ikke nevneverdig interessert i Forza, men disse "mikro"-transaksjonene hadde uansett ført til boikott fra min side. Vi kan ikke tillate at fullprisspill blir designet rundt en free to play-betalingsmodell. Det er hårreisende, og betyr aat man enten må betale langt mer for spillene, eller bli tvunget til å gjenspille ting om og om igjen for å komme videre. Fantastisk morsomt. 3 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Herregud, at det går an å slippe et slikt makkverk. Fullpris OG mikrotransaksjoner? Markant færre biler og baner enn forrige versjon? På toppen av det hele er det ingen støtte for skikkelige ratt og pedaler lenger, og da blir spillet så og si uspillbart uansett... Nei, jeg tror nok et Xbone-kjøp begynner å se relativt tvilsomt ut... 1 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 hm... kanskje det ikke var så dumt av Sony å ha GT6 på ps3. Får å slippe å presse det ut sammen med ps4. jaja blir spennende å sammeligne med GT6 i hvertfall Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Stor koser meg med spillet jeg... Men jeg har minimalt med erfaring ifra andre bil spill så jeg savner ikke noe sånn sett. Ihvertfall ikke enda... Skal bli spennende å se hva dem gjør med microtransactions i spillet etter all pepper dem har fått for det. En ting er sikkert, jeg bruker ikke en krone på slikt. Samme med DLC som utviklere kaster etter folk, bruker aldri en krone på det heller. (unntaket kan nok bli singleplayer DLC til The Last of Us...den kan friste meg nok til å åpne opp lommeboka...) Det er ikke veien jeg vil at spill skal ta, og da sier ingenting noe bedre en å stemme med lommeboka. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Dette var grunn nr1 til at jeg ikke har skaffet meg ps4. Styggredd for at de mistet nok en kjøper der.. Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Forza 5 er nydelig micro trans er ikke nå man trenger å bruke 6 av 10 virker lavt men tar aldri freelancer omtalene på gamer seriøst. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Skal dere anmelde alle spillene til en konsoll som ikke en gang er i salg i Norge? Er ikke det litt spesielt? 1 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvis ikke vi som kunder sier klart og tydelig ifra med lommeboken om at vi ikke ønsker slike fullpris spill med mikrotransaksjoner i TILLEGG så vil trenden stadig bli verre.. Stem med lommeboka folkens. Lenke til kommentar
Populært innlegg Aasgaard Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 1. desember 2013 Forza 5 er nydelig micro trans er ikke nå man trenger å bruke 6 av 10 virker lavt men tar aldri freelancer omtalene på gamer seriøst. Det får du selvsagt gjøre som du vil med, men generelt vil jeg vel tro at det er mer hensiktsmessig å la argumenter i artikler tale for seg selv. Fullstendig uavhengig av hvor mange artikler vedkommende skriver per måned. Noen av oss er lidenskapelig opptatt av spill, uten at vi ønsker å ha det som levebrød. Vi prøver alltid å fordele spill slik at de havner blant de av oss som har mest erfaring og interesse for en sjanger, det har også blitt gjort med Forza 5. 14 Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Synd.. Jaja, da kan man jo vente til Forza 6 kommer med å kjøpe seg XBox One! Dette er som med mange andre hovedgrunnen til at jeg skulle kjøpt konsollen.. Eneste er The Crew da som ser litt fristende ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå