Gå til innhold

Portrett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint belyst og godt eksponert. Enkel bakgrunn isolerer motivet godt.

Av de to versjonene du har lagt opp, foretrekker jeg nr 2, men det blir smak og behag. Jeg vil gjerne se en tredje versjon, hvor bildet ikke er beskåret så nærme kneet på venstre side i bildet (altså motivets høyre kne) - der mangler det litt luft, synes jeg. Buksa berører akkurat rammen.

Samtidig vil jeg foreslå å gi bittelitt mer luft over hodet (men ikke helt så mye som på versjon nr. 1). Vedr. beskjæring i bunnen, må man nesten prøve seg litt frem; det er lett at det blir litt "rotete" når man ser undersiden av stolen og planken mellom bena.

Alt i alt et fint portrett. Ser gjerne en versjon 3 som anført. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fint belyst og godt eksponert. Enkel bakgrunn isolerer motivet godt.

Av de to versjonene du har lagt opp, foretrekker jeg nr 2, men det blir smak og behag. Jeg vil gjerne se en tredje versjon, hvor bildet ikke er beskåret så nærme kneet på venstre side i bildet (altså motivets høyre kne) - der mangler det litt luft, synes jeg. Buksa berører akkurat rammen.

Samtidig vil jeg foreslå å gi bittelitt mer luft over hodet (men ikke helt så mye som på versjon nr. 1). Vedr. beskjæring i bunnen, må man nesten prøve seg litt frem; det er lett at det blir litt "rotete" når man ser undersiden av stolen og planken mellom bena.

Alt i alt et fint portrett. Ser gjerne en versjon 3 som anført. :)

Da har jeg lastet opp en ny versjon. Har ikke mer å gå på på venstresiden, så måtte bli sånn at buksa kommer borti kanten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...